Even voorstellen Jamet Dakota 2012

Gestart door Remco Heeringa, februari 11, 2012, 07:20:47 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ccindy

Citaat van: Remco Heeringa op april 17, 2012, 07:46:16 PM

Maar we hebben goed nieuws onze wagen is gearriveerd bij de dealer :J vrijdagavond ophalen.
Wat zo super is dat vouwwagencentrum Noordbergum extra lang open blijft zodat wij onze wagen nog op kunnen halen! Is dat geen service?

Als het goed is hebben jullie hem dus vanavond opgehaald, leuk zeg! Nu maar hopen op goed weer, dan kun je hem gauw een keertje opzetten.

Ik heb trouwens een stationwagen, dus de koelkast en zo passen makkelijk in de auto. Maar wie weet blijkt een disselbak toch handiger, de tijd zal het leren.
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Remco Heeringa

Citaat van: Ccindy op april 20, 2012, 09:02:59 PM

Als het goed is hebben jullie hem dus vanavond opgehaald, leuk zeg! Nu maar hopen op goed weer, dan kun je hem gauw een keertje opzetten.

Ik heb trouwens een stationwagen, dus de koelkast en zo passen makkelijk in de auto. Maar wie weet blijkt een disselbak toch handiger, de tijd zal het leren.

We hebben hem gisteravond bij de dealer overdekt opgezet. Service was super, gelijk verzekerd voor 10 jaar tegen diefstal, brand en beschadiging ( dus na 8 jaar Total loss) volledige aankoop bedrag retour..
Het handige van de koelkast in de diesselbak is dat je meer ruimte overhoud in de auto....

We gaan in de meivakantie alles even proberen. De dealer gaf wel aan dat wij de eerste klanten waren die de extra uitbouw aan de zijkant hadden aangeschaft, dus hij was ook benieuwd naar onze reactie..

petertje1970

Hoi Remco,

Wij hebben ook een Dakota alleen 2011.Is een lekkere ruime tent waar je prima met 2 kinderen in kunt vertoeven.We zijn er vorig jaar mee in het voorjaar naar Drente mee geweest en de zomer naar het Zwarte Woud.Echt klachten hadden we niet alleen wat kleine problemen die door de dealer goed zijn opgelost (maak er een foto van dat legt makkelijker je probleem uit bij de dealer).Er was/is 1 punt de luifel met de zijwanden die kregen wij niet netjes gespannen.En dan hebben we het over de zijwanden die hingen als een zoutzak erbij als we de gordijnen van de ramen hadden opgerold.We hebben daar 3 buizen bij gekregen om de luifel meer steun te geven of dit werkt weet ik nog niet, ga zo gauw het weer het toelaat de vw in een weekend opzetten.
Hou even in de gaten bij het bespreken van een plek hoe groot deze plek is,het is best een oppervlakte als hij staat zeker met zijtent. Als je ondertentjes wilt hebben kijk dan bij Obelink kosten daar met verzendkosten 37 euro.
Wij hebben geen disselbak genomen onze fietsen staan voorop en dat bevalt goed,ook hebben wij een flap aan de hoes laten zetten zodat er meer onder de hoes kon, de foto moet hier nog staan op het forum van jamet.

Heel veel plezier met jullie vw.

Groetjes,

Peter

Ccindy

@Remco: Hoe is het bevallen in de meivakantie?

@petertje: Die fietsen op de dissel, heb je daar een speciale drager voor gekocht?
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

uknowwho

Citaat van: petertje1970 op april 23, 2012, 10:20:29 PM
En dan hebben we het over de zijwanden die hingen als een zoutzak erbij als we de gordijnen van de ramen hadden opgerold.We hebben daar 3 buizen bij gekregen om de luifel meer steun te geven of dit werkt weet ik nog niet, ga zo gauw het weer het toelaat de vw in een weekend opzetten.

Groetjes,

Peter

Wat is het idee van de leverancier qua extra stokken? ik heb een 2e hands (2010) rondo xl, volgens mij is de luifel, etc. gelijk aan de dakota. Ik heb na het opzetten een aantal boogstokken over...