Zijluifel trigano Odyssee safari 2009

Gestart door Twice3, augustus 13, 2012, 04:40:36 PM

Vorige topic - Volgende topic

Twice3

Nou, we zijn helemaal blij....we hebben dit weekend een Trigano odyssee Safari gekocht uit 2009!!! Joepie!!! Het bed is helaas wel 1.40mtr (had ik graag iets ruimer gehad) maar het lag wel lekker en verder voldeed de vw aan al onze wensen. Hij ziet er werkelijk super uit! Bij de vouwwagen zit een luifel maar er zitten geen zijkanten bij. Heeft 1 van jullie die misschien nog liggen die die niet meer gebruikt en ik over zou kunnen nemen?

Groetjes Natascha

Qwaqa

Gefeliciteerd! 1,40 is de breedte, niet de lengte toch? Over de zijstukken, ergens op dit forum las ik dat zijstukken meestal met hele vouwwagen en al worden aangeboden maar dat ze los voor rond de €80 euro verkrijgbaar zouden zijn.

Twice3

haha, ja het is breed 1.40mtr. Heb je enig idee waar ik die info moet zoeken? ik hoop eigenlijk dat er iemand is die de zijkanten wel heeft maar ze nooit gebruikt en ze wel wil verkopen. Wij hebben er bv een 2 pers.tentje in de gastencabine bij zitten maar we weten zeker dat we die niet gaan gebruiken dus die gaan we wrs. ook verkopen...

Twice3

Dank je wel!!! Ik ga morgen meteen ff bellen  :)
groetjes Natascha