Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: trigano chantilly gl  (gelezen 5099 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

denbol

  • Gast
trigano chantilly gl
« Gepost op: augustus 14, 2012, 10:22:09 pm »

hallo allemaal

ik had een paar vraagjes maar jullie moeten t mij maar niet kwalijk nemen als ik iets ergens verkeerd neerzet
of verkeerd type want ik ben nog niet zo goed thuis in forums en in kamperen  :)
maar het is als volgt ik mijn vriendin en mijn dochtertje zijn altijd op vakantie gegaan in vakantie huisjes hotel etc etc je kent t wel nou zijn wij sinds kort via via in aanraking gekomen met t kamperen alleen kunnen wij daar dus geen snars van maar zijn er wel super enthousiast over
nou kopen wij zeer waarschijnlijk deze week een vouwagen van t merk TRIGANO CHANTILLY GL
nu was mijn vraag zijn deze vouwagens heel moeilijk op te zetten en wat de eventuele opzettyd is nogmaals ik ben echt een leek in dit soort dingen en heb twee linker handen ::) misschien kan iemand mij ook wat meer info geven over deze vouwwagen bijv kan ik hierin goed vertoeven met mijn prille gezinnetje etc etc
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: trigano chantilly gl
« Reactie #1 Gepost op: augustus 14, 2012, 10:46:37 pm »

Welkom op dit forum en alvast gefeliciteerd met jullie verwachtte aankoop. Over het algemeen zijn vouwwagens niet heel moeilijk op te zetten, vooral niet als je de buizen van het frame markeert zodat je weet hoe ze in elkaar moeten. Een keertje oefenen voordat je op vakantie gaat haalt de onzekerheid weg, dus als je 'm hebt ga op een mooie dag naar een eenvoudige camping en probeer het eens. Hoe lang je er over doet is over het algemeen een resultaat van ervaring. Hoe vaker wij op weg gaan, hoe sneller en eenvoudiger wij de wagen opzetten.

De wagen is zeker groot genoeg om met 2 vlw en 1 kind, daar is waarschijnlijk de kleinste vouwwagen nog meer dan groot genoeg voor.
Gelogd

frankphilips77

  • Gast