Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: trigano chantilly gl  (gelezen 5099 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

denbol

  • Gast
trigano chantilly gl
« Gepost op: augustus 14, 2012, 10:22:09 pm »

hallo allemaal

ik had een paar vraagjes maar jullie moeten t mij maar niet kwalijk nemen als ik iets ergens verkeerd neerzet
of verkeerd type want ik ben nog niet zo goed thuis in forums en in kamperen  :)
maar het is als volgt ik mijn vriendin en mijn dochtertje zijn altijd op vakantie gegaan in vakantie huisjes hotel etc etc je kent t wel nou zijn wij sinds kort via via in aanraking gekomen met t kamperen alleen kunnen wij daar dus geen snars van maar zijn er wel super enthousiast over
nou kopen wij zeer waarschijnlijk deze week een vouwagen van t merk TRIGANO CHANTILLY GL
nu was mijn vraag zijn deze vouwagens heel moeilijk op te zetten en wat de eventuele opzettyd is nogmaals ik ben echt een leek in dit soort dingen en heb twee linker handen ::) misschien kan iemand mij ook wat meer info geven over deze vouwwagen bijv kan ik hierin goed vertoeven met mijn prille gezinnetje etc etc
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: trigano chantilly gl
« Reactie #1 Gepost op: augustus 14, 2012, 10:46:37 pm »

Welkom op dit forum en alvast gefeliciteerd met jullie verwachtte aankoop. Over het algemeen zijn vouwwagens niet heel moeilijk op te zetten, vooral niet als je de buizen van het frame markeert zodat je weet hoe ze in elkaar moeten. Een keertje oefenen voordat je op vakantie gaat haalt de onzekerheid weg, dus als je 'm hebt ga op een mooie dag naar een eenvoudige camping en probeer het eens. Hoe lang je er over doet is over het algemeen een resultaat van ervaring. Hoe vaker wij op weg gaan, hoe sneller en eenvoudiger wij de wagen opzetten.

De wagen is zeker groot genoeg om met 2 vlw en 1 kind, daar is waarschijnlijk de kleinste vouwwagen nog meer dan groot genoeg voor.
Gelogd

frankphilips77

  • Gast
Re: trigano chantilly gl
« Reactie #2 Gepost op: augustus 14, 2012, 11:22:54 pm »

Welkom hier idd.

De Chantilly GL is meer dan ruim genoeg! wij hebben dit jaar elke dag met 8 tot 10 man in de voortent gezeten. Gaat prima!
Opzetten valt mee, maar zou hem wel eerst een keer met iemand opzetten die weet hoe de chantilly inelkaar steekt.
Ik heb niet gekeken waar je woont, maar als het in de buurt is, wil ik je wel helpen !

veel plezier hier en op de camping  bier
Gelogd

denbol

  • Gast
Re: trigano chantilly gl
« Reactie #3 Gepost op: augustus 15, 2012, 12:05:09 am »

Dank jullie wel voor jullie snelle reacties
Misschien kunne jullie mij ook nog wat tips geven voor de aankoop
het betreft een TRIGANO CHANTILLY GL  uit 2002 bij iemand particulier
waar zou ik bijvoorbeeld goed op moeten letten
ik heb wel t geluk dat mijn oom met mij mee gaat om te kijken
die heeft zelf wel al 30 jaar ervaring in t camperen maar toch elke tip is
welkom :)
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: trigano chantilly gl
« Reactie #4 Gepost op: augustus 15, 2012, 09:57:44 am »

In het Trigano forum is redelijk recent eenzelfde vraag gesteld, volgens mij nog wel te vinden in het overzicht. Ik weet niet meer of dezelfde soort wagen is, maar ik denk dat de tips wel toepasbaar zijn.
Gelogd

frankphilips77

  • Gast
Re: trigano chantilly gl
« Reactie #5 Gepost op: augustus 15, 2012, 09:54:15 pm »

Hi,

let vooral even op de bodem en dan met name in de kasten aan de zijkant. Daar wil nog wel eens wat vocht ophopen en "zwellingen" in het hout veroorzaken.
Geen reden om niet te kopen, maar wel om korting te vragen.
Verder de ritsen even nakijken en vergeet niet om de buizen even te checken. (recht? gescheurd? oxydatie, dat soort dingen)

natuurlijk telt het doek ook zwaar mee. Ziet het er netjes uit, zonder al te veel lichte "schoonmaak"vlekken" (schoonmaken met reinigingsmiddel = lekken en dus opnieuw impregeneren, al stelt het niet veel voor om dit te doen) gewoon kopen.

Mits de prijs goed is natuurlijk

groeten,

Frank
Gelogd

wezenveld

  • Gast
Re: trigano chantilly gl
« Reactie #6 Gepost op: september 05, 2012, 11:12:52 pm »

hallo denbol. welkom hier. al een chantilly gekocht?
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: trigano chantilly gl
« Reactie #7 Gepost op: september 06, 2012, 07:48:42 pm »

Hoi hoi, welkom hier en uiteraard zijn wij benieuwd naar jullie aankoop :>
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal