Vanaf welk jaar inritsbaar binnenzeil bij Combi Camp Country?

Gestart door Starter123, augustus 24, 2012, 10:57:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

Starter123

Hallo allemaal,

Wie weet vanaf welk jaar er een inritsbaar binnenzeil bij Combi Camp Country is?

Groeten.

nikkel1964

Volgens mij vanaf het modeljaar 2011. Die van mij is 2010, die had het nog niet als optie.

C5CCV

Wij hebben een groene 2011 tent en die heeft het in ieder geval wel

volgens mij hebben de blauwe het sowieso niet (is me vorig jaar ingefluisterd........)

Starter123

Hallo,
een dealer die vertelde mij vandaag alleen de modellen van 2012..... of zou dit een verkooptrucje zijn??
Groetjes.

nikkel1964

Citaat van: Starter123 op augustus 25, 2012, 12:37:21 PM

een dealer die vertelde mij vandaag alleen de modellen van 2012..... of zou dit een verkooptrucje zijn??

Aangezien de reactie voor je roemt van een 2011-tent m?t inritsbaar zeil vermoed ik van wel  ;)

Drikusniet

Het is vanaf model 2011 een optie, model 2010 was het nog niet mogelijk. Dit weet ik omdat wij begin 2011 dit op ons lijstje van mogelijkheden stond.

peertjes

vervolg verschillen, mogelijk in dezelfde periode rond 2010 (vandaar geen nieuw topic).
Wat zijn de verschillen tussen oude/nieuwe CC tenten, zowel wagenbak als voortent?

@Nunogconway, je sprak deze week van 'oude' tenten .., vandaar mijn vraag.
Wat al wel opviel was dat de nieuwste wagentent (erg) lage tot de drempel ramen heeft en een strook hor ertussen. De 2 luifels naast het bed hebben nu altijd dezelfde kleur als de het zijpand? Meer?