hoogte kratjes trigano odyssee safari 2009

Gestart door Twice3, augustus 27, 2012, 10:36:08 AM

Vorige topic - Volgende topic

Twice3

a.s. zaterdag gaan we onze trigano odyssee safari uit 2009 ophalen maar nu vroeg ik me af hoe welke afmeting kratjes jullie gebruiken en waar ik die het beste kan kopen.
Dus de lengte, breedte en hoogte. We willen het kuipzeil ook nog onder het bed vervoeren en de stokken. De rest van de ruimte vullen met kratjes. Weet iemand hoeveel ik er dan ongeveer kwijt kan?

Groetjes Natascha

spikehome

De standaard boodschappen kratjes passen er onder.

jamaly

Hoi,

De kratjes die je bv bij de AH, en Jumbo enzo kunt kopen die passen er onder, en kan je ook eronder uit schuiven als de boel dicht geklapt  is en de keuken er af. Er is ook een maatje groter, deze passen wel onderde lattenbodem, maar kunnen niet onder het metalen frame door geschoven worden. Bijgevoegd is een fotootje van mijn indeling, tot nu toe de meest effectieve voor ons.
Links en rechts in de lengte 2 keer 3 kratjes, met in het midden de stokken. Achterin (disselbak kant) naar buiten geschoven twee kratjes, met in het midden de luifel, gastencabine en grondzeil.

Je ziet dat wij een combinatie hebben van grotere en kleine kratjes.

CEO

Sunware kratten passen, dat wil zeggen, de 32 liter variant. De grotere, ik dacht 39 liter, passen NIET. Exacte maten volgen later: telefoon thuis laten liggen...
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Twice3

Hoi  Jamaly,
Super die foto! Uit welk jaar is jou VW? Volgens mij hebben wij die bakjes aan de zijkant namelijk niet zou dat kunnen?

CEO

@JAmaly: Mag ik vragen hoe jullie aan die hoesjes voor de kratten komen?

jamaly

Hoi, twee antwoorden in een klap(kar):

Onze wagen is uit 2010. Misschien dat die wanden er toen pas in kwamen. Ze maken het laden wel veel makkelijker, en je hebt nog de ruimte om los spul in te leggen (lamp, kacheltje, e.d.) Als je de wanden niet hebt, zou je de kratten 90graden kunnen draaien, en dan eentje meer kwijt aan iedere kant?

Die afdekhoes hebben we bij de Hema gevonden. Past prima op de kleinere variant kratjes. Dat is het kratje waar we de etenswaren in hebben zitten.

Succes

CEO

@Jamaly: zeer veel dank

De buitenmaten van de Sunware kratjes, 32l, zijn L*B*H: 48*35*25.

@wandjes: hiertussen passen 2 kratjes in de breedte, aan het einde van de wagen passen 4 kratjes naast elkaar.

Twice3

Beste CEO,

Bedankt voor de maten! Ik ga shoppen voor kratjes  :)....

Caroline S

Kwam hier via de zoekfunctie, maar zoek eigenlijk de hoogte onder de neergeklapte tafel in een oudere Odyssee 2002), dus toen er nog een ombouwbaar zitje in zat. Heel toevallig iemand die dat weet?

Groet!

Caroline S

Gisteren bij onze vw geweest, voor wie hier ooit nog terecht komt via google ofzo met dezelfde vraag:

Hoogte onder de platte tafelplank, zonder poten is 27 cm.
Breedte tussen de bankjes is circa 77 cm.

Trigano Odyssee uit 2002

canoy

Wij gebruiken de sunware bakken met deksels van 36 liter. Zowel in de vw als voor kleding in de auto. Alles kan dan dicht en is beschermd tegen ongedierte en vocht.

Caroline S

Hier zijn t kratten van de Blokker geworden. Met deksel. Passen precies onder de tafel/bed. Met wieltjes, duw je zo naar achteren. Stapelbaar. Bruinige deksel.