watervoorziening Livingstone

Gestart door Frankie, september 10, 2012, 05:42:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jerome

Nou een klein zetbankje voor de helft van het geld had ik wel gewild :)3]. En dan zo'n 3 in 1. Knippen, walsen, zetten. Wanneer is je volgende project! Dan kunnen we vast een deal maken.

Frankie

:off
Nope. Als ik ooit nog een zetbankje koop is het 'for keeps' nadat ik  gepensioneerd ben en ik mijn studioruimte...

...leeg maak en ga inrichten als  hobby hout- en metaalwerkplaats. :P

Frankie

Goed.... Nu hoop ik dus dat er een Livingstone Game Drive eigenaar is die z'n wagen in de garage heeft staan of er op dit moment mee kampeert, want ik heb de maat nodig waarmee ik de positie van de wasbak kan bepalen. En om alleen daarvoor de wagen uit de stalling te halen gaat wat ver, dus:

Is er iemand die in staat (en bereid) is, mij de afstand te vertellen tussen de achterkant van het keukenblad (dus daar waar het hout van het blad begint) en de achterkant van het gaskookplaatje?

Eeuwige roem en grote dankbaarheid zullen uw deel zijn. :J

Jerome

Morgenvroeg ga ik een jager stekker aan de wagen maken, dan zal ik ff kijken.

Frankie

Citaat van: Jerome op april 26, 2014, 12:52:11 PM
Morgenvroeg ga ik een jager stekker aan de wagen maken, dan zal ik ff kijken.
Zou heel fijn zijn. :J :J

Frankie

Inmiddels weer een stap verder. De zijden van het blad heb ik conform het Livingstone keukenblad kwartrond gefreesd. En om het blad verdiept te kunnen leggen heb ik twee verdiepinkjes gefreesd, als contravorm van de bak:

En alles klopt, dus het blad is nu klaar voor de sparing van de wasbak:

:)

spikehome

olaf

The need for the many outweigh the needs of the few

mars

de Coxies

Klap werk! Oeps die hoort in een ander topic, hihihi!

Jerome

Zie foto's, 70mm tov van de achterkant, 60mm tov de voorkant

Frankie

Citaat van: Jerome op april 27, 2014, 09:05:20 AM
Zie foto's
Mijn dank is onuitsprekelijk. :#
Heb het gat inmiddels afgetekend. En zodra het even droog is en ik denk dat 'de buurt' het kan hebben qua geluid gaat vandaag de decoupeerzaag erin, schuur ik het blad en gaat de eerste laag lak erop. :J
(hoewel ik op basis van het beeld van buienradar de kans op droog weer de eerste uren helaas erg klein acht :( )

Jerome

Hier in het zuiden is het nog droog. Net een andere stekker gemonteerd en het beuken in de olie gezet. Nu ff koffie en daarna uitpoetsen.
En dan volgende week lekker klappen :)16]

Frankie

Citaat van: Jerome op april 27, 2014, 11:40:25 AM
Hier in het zuiden is het nog droog. Net een andere stekker gemonteerd
klopt. De regen gaat diagonaal over het midden van het land.
Maar over die stekker: heeft de Livingstone dan niet altijd een Jaeger plug gehad?
Citaat van: Jerome op april 27, 2014, 11:40:25 AMen het beuken in de olie gezet. Nu ff koffie en daarna uitpoetsen.
Ik vermoedde o.b.v. de foto's al dat het beuken moest zijn. Geen problemen met het beuken?
Citaat van: Jerome op april 27, 2014, 11:40:25 AMEn dan volgende week lekker klappen :)16]
:J Langetermijn vooruitzichten van knmi zijn: donderdag nat, vanaf vrijdag droog en fris en vanaf zondag zonnig. Dus goed te doen. (wel kacheltje mee :# )

Jerome

De vorige auto had een West -multicon, vandaar nu ff omgezet naar Jaeger.

Vooralsnog geen grote problemen met het beuken, maar je kan wel zien dat het iets trekt/werkt. Als het niet meer wordt dan dit, dan is het okay. We gaan er nu het 3e seizoen mee op pad, dus ik verwacht niet dat het erger wordt.