zomer 2013, camping aan het zoeken

Gestart door arnold van leeuwen, oktober 14, 2012, 11:10:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

arnold van leeuwen

Hallo allemaal,

Druk aan het zoeken waar we deze zomer onze klapkar heen gaan slepen.
Nu kwam ik deze tegen en lijkt me wel aardig.
Iemand toevallig ervaringen?

www.tuilleres.com

muis

Ik ken hem niet maar het ziet er wel super uit :J Ik zet hem op ons lijstje WW

Miss BBQ

Hier ook niet bekend, maar ziet er inderdaad leuk uit. Gaat bij onze favo's. Dank.

Mieke

Wij zijn al twee ker in de streek geweest en ze is prachtig. De camping stond vorig jaar op ons lijstje. Omwille van de activiteiten en de ligging tov van Die hebben we toen een andere camping gekozen. Maar deze blijft ook nog in ons hoofd spoken voor de toekomst.

jari

Jevipro

arnold van leeuwen

Citaat van: Mieke op oktober 15, 2012, 08:35:42 AM
Wij zijn al twee ker in de streek geweest en ze is prachtig. De camping stond vorig jaar op ons lijstje. Omwille van de activiteiten en de ligging tov van Die hebben we toen een andere camping gekozen. Maar deze blijft ook nog in ons hoofd spoken voor de toekomst.

Mieke, welke is het toen voor jullie geworden?

GJT

Wij zijn hier een aantal jaar geleden geweest. 2004 uit mijn hoofd. Prachtige omgeving. Hoort bij de mooiere stukken van de Drôme.
Camping was (voor zover ik me het herinner) toen prima. De Drôme staat echter in het hoofdseizoen vrij laag. Wij konden liggend net onder water komen voor de broodnodige verkoeling..

huijbregts

Hoi,
Wij hebben vorig jaar voor het eerst met vouwwagen gekampeerd , maar op de camping bleek de plek te klein,of onze vouwwagen te groot...
We zijn op zoek naar campings aan zee in spanje / frankrijk. Iemand goeie suggesties .....

Yella

Citaat van: GJT op oktober 15, 2012, 06:58:51 PM
Wij zijn hier een aantal jaar geleden geweest. 2004 uit mijn hoofd. Prachtige omgeving. Hoort bij de mooiere stukken van de Drôme.
Camping was (voor zover ik me het herinner) toen prima. De Drôme staat echter in het hoofdseizoen vrij laag. Wij konden liggend net onder water komen voor de broodnodige verkoeling..
Ben met mijn dochter 2x met de kano de Drome een eind afgevaren vanaf Die. Staat inderdaad weinig water. We moesten af en toe de kano uit en deze verder trekken omdat we vastliepen in de stenen. Maar als je de plekken weet te vinden, zijn er verschillende plaatsen met dieper water waar je voldoende water hebt. Echt schitterend daar.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.