wintermeeting bij Bravo vouwwagenwereld

Gestart door muis, oktober 20, 2012, 12:40:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

Miss BBQ

Alex

Al met al is het wel de moeite om verder af te spreken Wilma.

Nog even en we kunnen de datum vast zetten.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Ik ben morgen vrij dus ga mailen voor alle mogenlijkheden. Zo gauw ik meer weet zet ik het hier zodat iedereen weet wat je kunt verwachten. :J :J

Alex

zal me echt benieuwen want het lijkt mee mooie winkel.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Ik heb antwoord maar nog geen tijd gehad om het er bij te zetten, zit nu in de auto, zal het er straks bij zetten.

Alex

Swede

heb hier zaterdag al even gekeken. Het was compleet anders dan mijn voorstelling, dus dat is wel leuk. Mooi pand waar ze in zitten, van binnen zou het volgens mij aantrekkelijker kunnen worden opgesteld (vraag me niet hoe maar vond het een beetje kil).
live life outdoors

Alex

Je weet toch als de vouwwagenclub er is dan is het gelijk een stuk gezelliger . :P

muis

Oke, de mogelijkheid die Bravo biedt (kunnen we op wens nog wel wat aanpassen)

CiteerAankomst 16 uur
Koffie, thee wat lekkers erbij
Rondleinding door showroom
Eventueel in groepjes naar een bedrijf waar we ons onderhoud laten doen
Daarna een hapje en een drankje

En misschien wat eten samen.

bensi

Citaat van: muis op oktober 28, 2012, 10:07:14 PM
Oke, de mogelijkheid die Bravo biedt (kunnen we op wens nog wel wat aanpassen)

Aankomst16 uur
Koffie, thee wat lekkers erbij
Rondleinding door showroom
Eventueel in groepjes naar een bedrijf waar we ons onderhoud laten doen
Daarna een hapje en een drankje

Klinkt leuk  :J

Wat houdt dat  "in groepjes naar een bedrijf ..........."   in?  Moeten we dan de vw meenemen en daar onderhoud laten plegen ? Of is dat een bedrijf waar Bravo z'n onderhoud laat doen ?
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

muis

Het is waar Bravo onderhoud laat doen, daar kunnen ze tips geven en kun je vragen stellen :J

Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Frankie

Bonny

Hoe wilde je het ook weer hebben Frankie ?
Een half varken ?
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Frankie

Citaat van: Bonny op oktober 30, 2012, 02:43:25 PM
Hoe wilde je het ook weer hebben Frankie ?
Een half varken ?
Neuh... Een paar rijstwafels en een komkommer met een beetje zout is voldoende, in het kader van de vermagering.  :#