wintermeeting bij Bravo vouwwagenwereld

Gestart door muis, oktober 20, 2012, 12:40:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Klavertjes

Is het eigenlijk niet vrij laat op de dag? Of ben ik de enige die dat vind? Afstand in ogenschouw nemend, dat is niet alleen voor mij een issue toch?
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Alex

Hmmmmmm Bonny heeft het over de kinderen en Frankie komt er direct online. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

sannie75

Citaat van: Klavertjes op oktober 30, 2012, 05:49:31 PM
Is het eigenlijk niet vrij laat op de dag? Of ben ik de enige die dat vind? Afstand in ogenschouw nemend, dat is niet alleen voor mij een issue toch?

Dit vind ik eigenlijk ook wel...het is voor ons toch best een eindje tuffen  ::)

Alex

Voor het eerst voor ons niet. :P

Maar ben het wel gewent van mijn werk die hebben het westen syndroom. ;)

Van Drenthe naar het westen vinden ze minder ver dan van het westen naar Drenthe. :?
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

sannie75

Citaat van: Alex op oktober 30, 2012, 07:04:43 PM
Voor het eerst voor ons niet. :P

Maar ben het wel gewent van mijn werk die hebben het westen syndroom. ;)

Van Drenthe naar het westen vinden ze minder ver dan van het westen naar Drenthe. :?

Nou ik vind het beide even ver hoor  :P maar het gaat meer om de eindtijd zeg maar. Als we nog gaan eten met zijn allen ben ik bang dat het toch wel laat gaat worden en dan moeten we hetzelfde eind ook nog naar huis  :#

Alex

Hmmmmmm zal de zolder maar eens gaan opruimen. ;)

Iedereen luchtbedden meenemen. :P

Frankie

Citaat van: sannie75 op oktober 30, 2012, 07:17:10 PMAls we nog gaan eten met zijn allen ben ik bang dat het toch wel laat gaat worden en dan moeten we hetzelfde eind ook nog naar huis  :#
En dan val je om 23.00u thuis in de bank en dan zeg je: "Ben moe maar het was een leuke dag!" En daar gaat het maar om :)

muis

Ik neem aan dat ze het na openingstijd doen, vandaar het tijdstip.

Voor de kinderen ga ik vragen Bonny :J Neem jij anders je bingomolen mee :P :#

Ik ga doorgeven dat het 2 februari wordt :> :>

Geef je op in http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,10830.0.html :>

Kunnen we deze nog even als chat gebruiken :P

Ccindy

Denk niet dat ik mijn man zo ver krijg, maar ik ga proberen of ik zelf wel kan komen. Ik laat het z.s.m. weten.
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Alex

CenC

Houden jullie wel rekening met de trouwdag van Prins Willem Alexander en Maxima....alweer 11 jaar getrouwd.... :# :h

Bonny

Toen was ik uitgerekend van Annemiek maar die wer 2dagwn eerder geboren
Dus we komen dan wel .
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Alex

Pfffffffff en dit weten vouwen weer .
Ben allang blij dat ik een verjaardag kan onthouden.

CenC

Citaat van: Bonny op oktober 31, 2012, 01:57:11 PM
Toen was ik uitgerekend van Annemiek maar die wer 2dagwn eerder geboren
Dus we komen dan wel .

Zoiets ezelsbruggetje heb ik ook.
Mijn man en ik liepen die dag in den Bosch en mijn neefje werd geboren...