op 14e juli langs parijs rijden????

Gestart door marleejenrob, december 14, 2012, 10:29:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

marleejenrob

hoi

waarschijnlijk zullen we richting bordeaux gaan, voor ons de 1e keer, langs Parijs rijden.
op de route du soleil was t rustig dan, maar hoe is t dan bij Parijs?
op welk tijdstip is t beste om er te rijden?

ik rij dus echt niet op de phedeferic (rond weg ) maar wil op de grote autowegen blijven?

hebben jullie advies?

bijvoorbaat thanks

Qwaqa

De A104/N104, oftewel de Francilienne. De super-périphérique staat ook knatsj vast op het verkeerde moment.

Frankie

Citaat van: marleejenrob op december 14, 2012, 10:29:57 PM
ik rij dus echt niet op de phedeferic
Die gaat in het lijstje van de distelbox en de legimitatie. ;)
(sorry, kon het niet laten. Tip: het is 'périferique' of 'périphérique'. Nog een tip: gooi je benzinetank vol vóór de 14e. Verder heb ik helaas geen tips. Ik rij nooit over Parijs).

Richard

Via Riems  a26 en dan  de a5 en a 19 naar orleans..is een mogelijkheid. beetje om maar relex :**  :K

sannie75

Wij gaan komend jaar de route nemen die mr roadmaster hierboven schrijft...afgelopen jaar per ongeluk op de pereferique interieur terecht gekomen... :?

Op een feestdag als 14 juli gaan heel veel franse op familie bezoek dus dan zou ik zeker parijs proberen te omzeilen!

Qwaqa

Citaat van: sannie75 op december 16, 2012, 09:21:00 PM
afgelopen jaar per ongeluk op de pereferique interieur terecht gekomen... :?
Je moet ook goed opletten dat je de A104 neemt, want voor je het weet ben je die ineens voorbij en dan is het te laat

sannie75

TallGuy212

In principe is 14 juli de dag dat je ALLE grote steden in Frankrijk moet zien te vermijden en Parijs al helemaal.