cabanon

Gestart door annick, december 31, 2012, 09:56:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

annick

Dit weekend waren we bij De Wit en daar zagen we de nieuwe Chamonix. Tot nu toe bestond ze blijkbaar alleen in tent, maar nu dus als vouwwagen te verkrijgen. Heeft iemand al ervaringen of extra info hierover?

gr
annick

C5CCV

Ik zou het bijzonder vreemd vinden als het waar zou zijn.....................ik neem aan dat een Cabanon niet een nieuwe vouwwagen op de markt brengt die dezelfde naam draagt als een tent die ze reeds in het assortiment hebben; dat zou wel voor erg veel verwarring zorgen.

sannie75

Ik heb op de site van de Wit en op de site van Cabanon zelf gekeken en daar staat nog niets over nieuwe modellen....duszou het niet weten  :?

annick

Neen er is inderdaad niets te vinden op de sites, bij De Wit spraken ze wel van een prototype, maar in welke mate een prototype reeds betrouwbaar is om te kopen weet ik niet natuurlijk??

tstokkermans

Afgelopen week ook bij de Wit geweest en de Chamonix zien staan. Het is de opvolger van de Columbia. Zelfde prijsklasse alleen is de Chamonix ook zonder keuken te bestellen.

Qwaqa

Het is inderdaad de opvolger van de Columbia. De kleurstelling is groen, ipv blauw.

Het grootste verschil is wel de luifel. Deze is veranderd en de voorwant is nu verplaatsbaar zodat de ruimte onder de luifel bij de tent betrokken kan worden. Er zit daar nu ook een kuipzeil.

De Columbia was al groot, maar nu kan die ruimte helemaal groot gemaakt worden! Was wel lekker geweest afgelopen zomer toen wij de eerste paar dagen echt slecht weer hadden!   

muis

Ik heb inmiddels info van de Wit en zet het morgen op het forum :J

Kien

Zal er ook een versie komen met inpandig zwembad???   :>  :H

annick

Citaat van: muis op januari 05, 2013, 02:18:32 AM
Ik heb inmiddels info van de Wit en zet het morgen op het forum :J

schitterend, ben nieuwsgierig... :J

sannie75

Citaat van: Kien op januari 05, 2013, 01:17:05 PM
Zal er ook een versie komen met inpandig zwembad???   :>  :H

Dat wil je echt niet hoor...

Kien

annick

lang getwijfeld tussen Mercury en Chamonix en uiteindelijk is het de Chamonix geworden, ziet er super uit!!! :>

Qwaqa

Wouw! Dat is een hele mooie wagen. Ook voor jullie hoop ik dat jullie die ruimte niet vaak nodig hebben.

annick

ja we hopen op massa's mooi weer, maar met 3 kriebelende kinderen kunnen we de binnenruimte echt gebruiken... :J

muis

Heel veel plezier met de Chamonix, ervaringen lezen we hier graag :J :J