Voor de heren en kinderen die naar de voorjaar meeting gaan

Gestart door Alex, januari 09, 2013, 01:07:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

De dames moeten even naar de andere kant kijken.
Al mogen jullie wel meedenken natuurlijk.;)

Maar de 12de is het Moederdag en moet er natuurlijk iets gedaan worden.
Wat zijn de ideeën .
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Alex

Tja maar we moeten er wel rekening mee houden dat er mensen zijn die op tijd moeten opbreken omdat het de laatste dag is. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Kien

Dan stel ik voor dat je op tijd begint met broodjes smeren en koffiezetten....  :J      KK

Frankie

Lijkt me ook. Want d'r is maar weinig wat je kunt doen dat nog eerder kan dan het ontbijt.

Ehh...  :#

John Boender

Kan deze topic niet verwijderd worden voor het uit de hand loopt............................... :# :#
Nu is hij nog niet zo veel gelezen. ::)

cahummel

Frankie

Ik heb niks gezegd... :O

Maar goed, dan stel ik voor dat er die zaterdag om 00:01 met  W: en  bier geproost wordt op alle moeders op de camping en dat de vaders die zondag de vouwwagen inklappen en aanhaken zonder dat de moeders ook maar één hand hoeven uitsteken, terwijl ze lekker met een  KK en een gebakje toe kunnen kijken.

Kan ik makkelijk zeggen, want wij hebben geen kinderen.  :H :H