Maten jamet keuken

Gestart door TallGuy212, april 01, 2013, 05:39:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

TallGuy212

Weet iemand wat de exacte hoogte, diepte en breedte maten zijn van de vakken in de Jamet keuken? We willen er wat bakjes in zodat je niet hoeft te zoeken diep in de kast, maar het bakje/mandje er gewoon uit pakt,

Ccindy

Jammer, die zit net weer helemaal dicht.   :I  Er zit in 1 van de laadjes in ieder geval wel een bestekbakje.
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Yella

Citaat van: TallGuy212 op april 01, 2013, 05:39:26 PM
Weet iemand wat de exacte hoogte, diepte en breedte maten zijn van de vakken in de Jamet keuken? We willen er wat bakjes in zodat je niet hoeft te zoeken diep in de kast, maar het bakje/mandje er gewoon uit pakt,
Hangt ook van het model keuken af wat je krijgt. De doorloopkeuken van Jamet is ca. 10 cm dieper dan de standaard keuken.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

TallGuy212

Ccindy

Citaat van: jellejawa op april 01, 2013, 07:51:04 PM
Hangt ook van het model keuken af wat je krijgt. De doorloopkeuken van Jamet is ca. 10 cm dieper dan de standaard keuken.

Bij een Dakota heb je geen doorloopkeuken, want daar zitten standaard 2 bedden in ?n nog bankjes met tussenruimte.

Yella

De doorloopkeuken is ook niet standaard, maar tegen meerprijs leverbaar. Volgens mij leverbaar op alle modellen. Maar kan dat zo niet snel terugvinden in de folder.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Purk2000

Dit zijn de maten van de keuken bij een Jametic uit 2008.
Zie bijlage. (ik hoop dat het tenminste lukt)

TallGuy212

Dank voor de tekening. Helaas heeft de Dakota een keuken van 140 breed en de indeling is iets anders. Het ak aan de rechterzijde ontbreekt op de Dakota.

Ccindy

Citaat van: jellejawa op april 02, 2013, 06:14:12 AM
De doorloopkeuken is ook niet standaard, maar tegen meerprijs leverbaar. Volgens mij leverbaar op alle modellen. Maar kan dat zo niet snel terugvinden in de folder.

Voor zover ik ben ge?nformeerd passen deze alleen op de Jametics en niet op de "gewone" Jamets, vanwege de afwijkende maten.

@TallGuy: wanneer moet je het weten? We gaan het weekend van 19 april weg met de vouwwagen om hem uit te proberen. Dan kan ik wel even een schetsje maken met de juiste maten.

TallGuy212

Dat is vroeg zat... Eind april kunnen we hem ophalen en 8 mei gaan we voor het eers met de klapper op pad. Wil eea gewoon voorbereid hebben zodat ik de bakjes en zo niet hoef te kopen als ik de klapper ne heb.

snabbel

Bij de action, die heeft van die bureaulaatjes. die passen precies hebben wij er ook pas in gedaan