Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: STOKKEN LUXE LUIFEL  (gelezen 4234 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

charlie

  • Gast
STOKKEN LUXE LUIFEL
« Gepost op: april 03, 2013, 07:45:21 pm »

weet iemand toevallig of je bij het opzetten van je luxeluifel aparte maat stokken nodig heb of dat de grote goog van de voortent op de luifel past.
wij willen de luifel meenemen met de zomervakantie en dan alvast een dag eerder de voortent opbreken en dan nog even de luifel eraan zetten.
Maar als er dan ook nog extra stokken meemoeten...???
Gelogd

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.360
  • Merk: kampeermiddel : HK Aero
Re: STOKKEN LUXE LUIFEL
« Reactie #1 Gepost op: april 03, 2013, 08:24:05 pm »

Volgens mij zit er bij de luxe luifel idd een extra stok. Volume en gewicht zijn echter te overzien.

Wij hebben destijds voor we de wagen verkochten ook op het punt gestaan de luxe luifel mee te bestellen. A. Om de door jullie genoemde reden en B. om op krappe plekken te kunnen staan als je niet een plaats reserveert. Aan de luxe luifel past ook weer de gewone zonneluifel (toen in ieder geval wel). Bij mooi weer heb je niet veel meer nodig.
Gelogd

Henny304

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 86
  • Merk: kampeermiddel : Ex- Mercury nu Malawi 2.0
Re: STOKKEN LUXE LUIFEL
« Reactie #2 Gepost op: april 03, 2013, 10:21:33 pm »

...Ga je je luifel alleen gebruiken om aan de slaapcabine te zetten?? Want als je hem ook aan je voortent zet dan heb je daar toch ook stokken voor nodig (die je dan weer kan gebruiken voor aan de slaapcabine)
Of begrijp ik de vraag nou niet goed  KK
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: STOKKEN LUXE LUIFEL
« Reactie #3 Gepost op: april 03, 2013, 10:54:02 pm »

...Ga je je luifel alleen gebruiken om aan de slaapcabine te zetten?? Want als je hem ook aan je voortent zet dan heb je daar toch ook stokken voor nodig (die je dan weer kan gebruiken voor aan de slaapcabine)
Of begrijp ik de vraag nou niet goed  KK
Door de vorm van de tunneltent en de wagen kan je de standaard luifel niet aan de wagen vastzetten. Wil je kort ergens staan en de voortent niet opzetten dan moet je dus opbouwen zonder luifel, of als je dat kaal vindt een andere luifel erbij aanschaffen.
Gelogd

Henny304

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 86
  • Merk: kampeermiddel : Ex- Mercury nu Malawi 2.0
Re: STOKKEN LUXE LUIFEL
« Reactie #4 Gepost op: april 04, 2013, 10:32:12 pm »

Door de vorm van de tunneltent en de wagen kan je de standaard luifel niet aan de wagen vastzetten. Wil je kort ergens staan en de voortent niet opzetten dan moet je dus opbouwen zonder luifel, of als je dat kaal vindt een andere luifel erbij aanschaffen.

...Dat snap ik Qwaqa...we hebben net zelf een Mercury gekocht  8)  :P  mijn opmerking was alleen dat als  charlie de luxeluifel ook aan zijn voortent gaat zetten, hij dan die stokken toch ook kan gebruiken voor aan zijn slaapcabine...  I:  ;)
Gelogd

charlie

  • Gast
Re: STOKKEN LUXE LUIFEL
« Reactie #5 Gepost op: april 05, 2013, 12:45:56 pm »

de luxeluifel ook aan zijn voortent gaat zetten, hij dan die stokken toch ook kan gebruiken voor aan zijn slaapcabine...  I:  ;)

Nou dat was dus mijn vraag!! Ik weet dus niet of de maat stok voor de luxeluifel dezelfde maat is als de stok van de voortent!!

We hebben de luifel maar wel vast besteld, We willen er ( net als aan de vortent) windhoeken op laten maken. Helaas door het net begonnen seizoen net even iets te laat besteld wat doordat het attelier het druk heeft is de levertijd 6!!!!! weken........ :? :**
Gelogd

Kuipje

  • Gast
Re: STOKKEN LUXE LUIFEL
« Reactie #6 Gepost op: april 05, 2013, 01:45:33 pm »

Ik heb toevallig vandaag de wit gebeld over deze luifel. Die man vertelde dat er een extra stok bij zit.
Gelogd

charlie

  • Gast
Re: STOKKEN LUXE LUIFEL
« Reactie #7 Gepost op: april 06, 2013, 07:50:10 pm »

bedankt voor je reactie!!
Degene die ik gesproken had wist het niet!
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal