Pannekoeken eten op klapweekeinde!

Gestart door sannie75, april 21, 2013, 10:47:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

jari

Citaat van: Alex op april 24, 2013, 09:58:56 AM
En dit mag ze zomaar zelf beslissen. ;)

hahaha we kunnen kiezen... Of ze moet mee en ze is stik saggie het gehele weekend of ze blijft thuis..... Keuze is dan niet moeilijk en het zit er toch wel aan te komen dat ze op den duur niet meer met pa en ma dingen willen doen. Wij doen geen leuke dingen op vakantie want wat zij wil... (bijna elke dag shoppen) willen wij niet. En wat wij willen (lekker uitrusten en genieten van de rust) dat wil zij niet wat dat is een saaie vakantie.

Kleintjes worden groot en vaak is het leuk en soms is het dat juist niet!! Maar gelukkig hebben we de mobiel en blijven we in contact. Wij zullen haar missen maar zij ons????

Ech nie
Jevipro

Jootje1710

Ik neem lekkere biertjes en wijn mee. Daarnaast wil ik wel een lekkere bak met sla maken.

Groetjes, Jolande
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

CCF

Citaat van: jari op april 24, 2013, 08:08:44 PM
en het zit er toch wel aan te komen dat ze op den duur niet meer met pa en ma dingen willen doen.

De periode die jullie in gaan zal hooguit een jaar of 10, misschien 15 duren...
Heb het zelf ook gehad dat ik niet meer mee wilde met m'n ouders maar als je dan weer 'n jaar of 10 ouder bent vinden de meesten het weer hardstikke gezellig om eens met de "oudjes" op vakantie te gaan.
Het is gezond dat de kids op een gegeven moment zelfstandig worden maar zo af en toe is het toch ook wel weer leuk om met het gezin weg te gaan.

flyer

Beslag was er wat ik begreep genoeg.
Wij nemen extra zakjes gerapte kaas mee  :J

jari

Citaat van: CCF op april 25, 2013, 12:55:30 AM
De periode die jullie in gaan zal hooguit een jaar of 10, misschien 15 duren...
Heb het zelf ook gehad dat ik niet meer mee wilde met m'n ouders maar als je dan weer 'n jaar of 10 ouder bent vinden de meesten het weer hardstikke gezellig om eens met de "oudjes" op vakantie te gaan.
Het is gezond dat de kids op een gegeven moment zelfstandig worden maar zo af en toe is het toch ook wel weer leuk om met het gezin weg te gaan.

Daar heb je helemaal gelijk ik. Maar soms doet het zo zeer om ze los te laten. Ik doe het wel hoor maar soms.... kost het me wel wat moeite
Jevipro

muis

Citaat van: Jootje1710 op april 24, 2013, 08:33:36 PM
Ik neem lekkere biertjes en wijn mee. Daarnaast wil ik wel een lekkere bak met sla maken.

Groetjes, Jolande
Goed idee :J :J

2 pakken aangemaakt beslag, schenkstroop, spek, poedersuiker  - Sannie75
3 pakken aangemaakt beslag, schenkstroop, spek, suiker, geraspte kaas - muis
3 pakken aangemaakt beslag, appelstroop, gesneden appeltjes, uien - Miss BBQ
3 pakken aangemaakt beslag, slagroom, sinaasappellikeur - Frankie
2 pakken aangemaakt beslag, stroop, suiker, drank voor op/in/over pannnenkoek, blikjes fruit, (peren, ananas) - John Boender
2 pakken aangemaakt beslag, poedersuiker, schenkstroop en -richardvels
3 pakken pannenkoekenmeel en 1 melk en bruine suiker en poedersuiker - jari
2 pakken aangemaakt beslag, spek, kaas, stroop, skottel - leeuw
Eigen beslag - melkvrij - jackodb
2 pakken aangemaakt, stroop en Jam wat wij wel missen is een pan aangezien wij de kleine campinpotjes hebben  :#
geraspte kaas - flyer

Frankie

Citaat van: jari op april 26, 2013, 11:48:40 AM
Daar heb je helemaal gelijk ik. Maar soms doet het zo zeer om ze los te laten. Ik doe het wel hoor maar soms.... kost het me wel wat moeite
:off
http://www.katsandogz.com/onchildren.html

:**  :)

almer

Hallo Allemaal, :)

Wij kwamen het idee om voor het toetje te zorgen voor na de pannenkoeken.

Een bakje fruit met slagroom is dit een goed idee I:.
dit zou dan voor +/-80 personen moeten zijn.

Tot woensdag,
Almer

muis

Miss BBQ

Alex

Hmmmm jullie zullen niet verhongeren.

Heeft iedereen goede wandelschoenen of fietsen bij zich. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Wel bij ons maar niet aan, de teenslippers zijn tevoorschijn gehaald. 

Alex

Lekerrrrrr.
Mijn vakantie is iets later begonnen dan geplant. :(
De kantoor jongens je zou ze wat.:(

Maar geeft niks net ht laatste werk gedaan zodat mijn collega het van mij kan overnemen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Theu

Wij zullen voor gember zorgen. Super lekker op de pannenkoek (Jantine deelt deze mening niet!)
Echter wij zullen er pas rond pannekoekentijd zijn. Dit omdat ik sinds maandag weer aan het werk ben  :K na 3 maanden verplichte vakantie. :N En tot 15:00 uur moet werken. Ook had ik afgelopen zondag nog eens het geluk dat het in mijn rug is geschoten. Gelukkig is dit al wel weer een stuk beter, maar nog niet goed. Wij hopen om deze 2 redenen dat er een paar vrijwilligers zijn ( geen 80!) die het leuk vinden om te helpen met het opzetten van een Raclet Safari.

Groet en tot morgen,
Mattheu

sannie75

ow er zijn vast handjes geniwg die even willen helpen met opzetten en dan kunnen de kids vast pannekoeken komen eten!