Tussenruimte doorloopkeuken cc flxi comfort

Gestart door Joan, mei 10, 2013, 05:11:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

Joan

Wij als nieuwe klapepers in wording hebben een aantal vragen over de cc flexi comfort. Deze zomer huren wij deze vw met optie tot koop. Nu hebben we zelf een koelkast alleen vraag ik me af of ie past? de afmetingen zijn volgens mij vrij standaard, alleen het type wat erbij verkocht wordt lijkt nogal af te wijken..... Dus wat is de maximale maat koelkast die past.

Verder vragen wij ons af welke maat krat wel past onder het bed, alleen de klasieke curver box? En zoja hoeveel passen er dan..... Nog andere tips mbt de flexi zijn welkom!!!!

We hebben al veel voorpret!

villeke

Sowieso past de mobicool b40. Ik weet de maten even niet maar die past precies. Wij hebben slechts 3 curver kratjes in gebruik maar er passen er meer in. Ik heb in 1 van de 2 of 3 flexi topics een schemaatje gezet dat moet inzicht geven.

par

Wij hebben een B40 en het past prima, zelfs met de klep van de keuken dicht aan de wagen. Dus de B40 kan zelfs onderweg in de keuken staan. Overweeg je een flexi comfort met pack&go denk ik dat dit laatste niet meer gaat, omdat de B40 een stukje in de wagenbak steekt, en hier het klapframe loopt. Met de keuken los past het verder gewoon goed.