Opbergmogelijkheid voor de haringen

Gestart door Jootje1710, mei 14, 2013, 02:58:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jootje1710

Hoi,

Afgelopen klapweekend heb ik bij iemand, maar geen idee meer bij wie  ::), een hele handige mogelijkheid gezien om de diverse soorten haringen in een soort van vakjes naast elkaar op te bergen, dus 3 of 4 vakken naast elkaar en een flap er overheen, daarna kun je het oprollen en vastzetten. Wie heeft er zoiets? En waar is het te koop?

Jootje
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

wimhelsen

Hoi,

ik denk dat ik dit gezien heb bij leeuw.

groeten

campingloge

Die kun je bij elke Holtkamper gezien hebben. Hoort bij de standaard uitrusting. Worden volgens mij door Holtkamper zelf gemaakt van een stuk dekzeil en voorzien van hun logo. Ik denk dat elke tentenmaker dat ook maken kan. Ik heb ze nog nooit in een winkel gezien.

villeke

Ik heb zoiets bij de vrijbuiter gezien in Gouda. Dus in principe niks specifiek HK. Kostte geloof ik een paar euro.

campingloge

Goeie tip Villeke. Ik had 'm nog niet gezien toen ik laatst bij Vrijbuiter Zaandam was.
http://www.vrijbuiter.nl/tenten/tent-accessoires/bo-camp-haringzakje/

nikkel1964

Dit zijn alleen zakjes met maar één vak en niet met drie of vier naast elkaar zoals Jootje vroeg?

campingloge

Volgens mij zijn het twee vakjes en kun je hem dubbel klappen, oprollen zal niet gaan. De HK heeft inderdaad 4 vakjes en is van geheel andere kwaliteit. Maar dit is we het principe, vakjes met een flap er over.

villeke

Citaat van: campingloge op mei 14, 2013, 08:06:32 PM
Volgens mij zijn het twee vakjes en kun je hem dubbel klappen, oprollen zal niet gaan. De HK heeft inderdaad 4 vakjes en is van geheel andere kwaliteit. Maar dit is we het principe, vakjes met een flap er over.

2 aan elkaar plakken met een stukje onmisbare duct tape et voila! 4 vakjes :#

jari

Citaat van: Jootje1710 op mei 14, 2013, 02:58:43 PM
Hoi,

Afgelopen klapweekend heb ik bij iemand, maar geen idee meer bij wie  ::), een hele handige mogelijkheid gezien om de diverse soorten haringen in een soort van vakjes naast elkaar op te bergen, dus 3 of 4 vakken naast elkaar en een flap er overheen, daarna kun je het oprollen en vastzetten. Wie heeft er zoiets? En waar is het te koop?

Jootje

Dat krijg je bij Holtkamper als je daar een vw koopt.
Jevipro

Appeltje

Yep, wij hebben er zelfs 2. :J 1 standaard bij de vouwwagen en 1 bij het HTT overdak. Is ook makkelijk zelf te maken trouwens. Bisonyl is natuurlijk het stevigst, maar iedere andere stevige stof voldoet ook.
"Home is where the Holtkamper is"

leeuw

Hoe bedoel je bij htt overdak. Daar zijn toch maar 8 a 10 haringen voor nodig. Heb hem zelf nog gezet afgelopen weekend

Appeltje

Zo had ik het begrepen van de vorige eigenaren. Wellicht hebben die bij aankoop nog een haringenhoes gekregen (of gekocht). Bij de Spacer heeft het overdak een keukenuitbouw aan de zijkant, dus dan heb je in totaal iets meer haringen/scheerlijnen nodig dan bij de Cocoon.
"Home is where the Holtkamper is"

leeuw

Dat kan natuurlijk, het werkt in ieder geval wel

KlapFrog

Wij kregen bij het HTT overdak voor onze spacer ook zo'n opbergzak, voor haringen en scheerlijnen (alle scheerlijnen die we erbij kregen passen er niet eens allemaal in)
Life is what happens while you are busy making other plans. (John Lennon)

EdwinMerks

Ook wij hebben bij aanschaf van het HTT dak een nieuwe opbergzak gekregen (volledig gevuld). Heb dus nu meer haringen en scheerlijnen dan ik ooit kan bevestigen  :K