Scherm MET raam voor een Holtkamper Cocoon

Gestart door jari, mei 26, 2013, 05:11:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

olaf

Loon na werken. Heel mooi geworden. Het mooie is altijd als een project lukt, dat je er extra van kunt genieten :J
The need for the many outweigh the needs of the few

jari

Citaat van: Boompje op mei 26, 2013, 06:30:08 PM
Inderdaad mooi geworden  :J Zal veel schelen op koudere avonden (of klapweekenden  :O).

Ja en we hoeven niet perse naar binnen als het regent en het slaat onder de luifel!!
Jevipro

jari

Citaat van: olaf73 op mei 26, 2013, 06:35:19 PM
Loon na werken. Heel mooi geworden. Het mooie is altijd als een project lukt, dat je er extra van kunt genieten :J

En we hebben er echt van genoten om te maken. We hadden extra stof besteld voor als we een fout zouden maken maar nu.. Hahaha kunnen we nog een veranda-raam-scherm maken!! Hahaha en dat zullen we ook vast wel gaan doen. Wie weet wie we er een plezier mee zouden kunnen doen. Het is absoluut geen profecioneel werk hoor want er zit hier en daar echt wel wat stik foutjes maar het was gewoon super om te doen.
Jevipro

muis

Dat is zeker mooi geworden,  complimenten Jan en Ria :J jullie brengen HK op een idee  :J

jari

Citaat van: muis op mei 26, 2013, 07:35:29 PM
Dat is zeker mooi geworden,  complimenten Jan en Ria :J jullie brengen HK op een idee  :J

:J als wij een klein beetje er aan mee kunnen verdienen.... dan mag het wel!!
Jevipro

Mieke

jari

Jevipro

CenC

Leuk hé om iets zelf te maken...

Heel erg mooi geworden, geniet er maar van...

Lien

Mooi geworden hoor en goed plan om er folie in te zetten. Dan zie je ook nog wat :).

rmkeizer

Ho ho wat gebeurt hier  :(   gaan we nou allemaal zelf tenten maken  :I  dit ga ik direct aan het naai gilde melden :J

Nee gekheid, heel mooi gedaan Ria en Jan  :O zie wel als je maar probeert dan lukt het wel  :nl
Dan zal er binnenkort wel een Jari vouwwagen komen denk ik  :H

Appeltje

Dat hebben jullie vlot gedaan! Mooi! Volgens mij gaan jullie daar veel profijt van hebben.  :)
"Home is where the Holtkamper is"

jari

Citaat van: CenC op mei 27, 2013, 07:58:33 AM
Leuk hé om iets zelf te maken...

Heel erg mooi geworden, geniet er maar van...

Dank je wel en we zullen er met slecht weer veel gebruik van maken. En het was kei gaaf om het te maken!
Jevipro

jari

Citaat van: Lien op mei 27, 2013, 08:12:34 AM
Mooi geworden hoor en goed plan om er folie in te zetten. Dan zie je ook nog wat :).

Ja dat was me wens want als het regent is het toch al wat donkerder en als alles dicht is dan... is het zo dicht.
Jevipro

jari

Citaat van: rmkeizer op mei 27, 2013, 08:26:08 AM
Ho ho wat gebeurt hier  :(   gaan we nou allemaal zelf tenten maken  :I  dit ga ik direct aan het naai gilde melden :J

Nee gekheid, heel mooi gedaan Ria en Jan  :O zie wel als je maar probeert dan lukt het wel  :nl
Dan zal er binnenkort wel een Jari vouwwagen komen denk ik  :H
Hahahahahaha nou... ik denk het niet. Hahaha maar zou wel kicken zijn als je je eigen vouwwagen zou hebben... Toch?? Maar het was best wel lastig maar moet je eerlijk zeggen het was ook wel echt leuk om het allemaal uit te dokteren. We gaan er binnen kort nog 1 maken want me zwager zag hem en die riep meteen "mag ik er ook 1 bestellen?" Dus we gaan het nog een keer over doen. Ik heb trouwens van Esvo ook nog een handige tip gekregen ivm het raam. Bij Esvo zeiden ze dat je eerst het tentdoek om moet zomen met de kapnaad en dan de raamfolie erop kan leggen met speciale dubbel zijdige tape en dan vast stikken. Maar we gaan het toch nog op onze manier doen.
Jevipro

jari

Citaat van: Appeltje op mei 28, 2013, 09:55:18 PM
Dat hebben jullie vlot gedaan! Mooi! Volgens mij gaan jullie daar veel profijt van hebben.  :)

Jaaaaaaaaaaaa dat denk ik ook!! En het ging inderdaad best wel vlot en ook van dichtbij ziet het er op een klein foutje hier en daar na ook super goed uit.. hahahaha ook al zeg ik het zelf
Jevipro