Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Trigano Vendome of Raclet Jasmin  (gelezen 2863 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marjo43

  • Gast
Trigano Vendome of Raclet Jasmin
« Gepost op: mei 28, 2013, 09:48:32 am »

Hallo allemaal,

Wij zijn van plan om een vouwwagen te kopen. Hiervoor hebben we een caravan gehad, maar dat beviel ons niet echt. We hopen met een vouwwagen meer het kampeergevoel te krijgen. Nu hebben wij al heel het internet afgestruind, en lijken bovenstaande types ons wel geschikt. Wij zijn een gezin met 4 kinderen in de leeftijd van 2-11.
Ben heel benieuwd of er hier mensen zijn, die ook zo'n wagen hebben en wat hun ervaringen zijn. Las ergens dat de Raclet 'kleine bandjes' heeft? Ik wacht jullie reacties af. Groetjes Marjolein :)
Gelogd

jelijn

  • Gast
Re: Trigano Vendome of Raclet Jasmin
« Reactie #1 Gepost op: mei 28, 2013, 11:20:16 am »

Vendome is een erg fijne ruime wagen. Kost wel ff opzettijd dus niet zo geschikt om tussendoor te verhuizen. Wij hebben de wagen denk ik een jaar of 8 gehad en dus flink wat voorseizoenen en zomers gebruikt. Stond als een huis, kwalitatief ook degelijk. Laatste jaren alleen wagenbak en luifel meegenomen op doortrekvakantie met twee zijwanden ook goed te doen. Enig nadeeltje is de zware keuken maar daar kun je eenvoudig wielen onder zetten (zie ander topic). Wagen rijdt rustig achter je auto ook bij 110 in Frankrijk.
Raclet ken ik niet.
Gelogd

marjo43

  • Gast
Re: Trigano Vendome of Raclet Jasmin
« Reactie #2 Gepost op: mei 29, 2013, 10:15:36 pm »

oke. bedankt. We zijn er nog niet uit.... pff zoveel verschillende merken. Een gerjak tago lijkt nu ook wel interessant. We blijven nog maar even orienteren.
Gelogd

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk: kampeermiddel : HK Flyer Bedouin
Re: Trigano Vendome of Raclet Jasmin
« Reactie #3 Gepost op: mei 29, 2013, 11:52:39 pm »

Wat je even moet bedenken is HOE gaan de kinderen liggen? Als er 2 in een bijzet-tentje gaan, dan kun je met een andere vouwwagen uit de voeten dan als ze allemaal in de vouwwagen gaan slapen.

Een dubbelklapper met 2 ondertenten heeft 4 bedden in de vouwwagen. Dan moet het lukken om ze in de vouwwagen aan het slapen te krijgen, lijkt mij. Een dubbelklapper is toch wel aan te raden, omdat dan de voortent lekker ruim is.

Die tenten zijn doorgaan niet bekend als 'snelle opzetters'. Maar ik wil dat gelijk weerleggen, want een heel hoop van de snelheid kan behaald worden door goed samen te werken. Als ik Muis en haar Edward bijvoorbeeld die tent op zie knallen ... die zijn rapper klaar dan menig snelklapper!

Kortom, lekker op zoek naar een dubbelklapper en kijken wat je mooi vind. Want je tentgevoel verhoog je ook door in iets te vertoeven dat je enorm aanspreekt. Een Trigano is een prima merk. Raclet's ken ik qua afwerking persoonlijk niet. Sorry.
Een Roadmaster heeft doorgaans ook een goede kwaliteit.

Maar nogmaals, het moet je aanspraken en je moet even over die slaapplaatsen nadenken.
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\

marjo43

  • Gast
Re: Trigano Vendome of Raclet Jasmin
« Reactie #4 Gepost op: juni 03, 2013, 10:20:55 pm »

Daar ben ik weer! Bedankt voor de tips, we hebben een vouwwagen!! Nee geen trigano en ook geen raclet... hi hi. Het is een Jamet Arizona geworden! Na de wagen bekeken te hebben, waren we verkocht. Wat een ruimte! Heerlijk. Alleen het opbouwen lijkt een hele klus, eerst maar eens een paar keer oefenen. We hebben er zin in!
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal