Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Kuipzeil Aart Kok Tundra  (gelezen 2103 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jessika

  • Gast
Kuipzeil Aart Kok Tundra
« Gepost op: juli 10, 2013, 09:10:22 pm »

Afgelopen weekend hebben we onze nieuwe Tundra voor het eerst opgezet tijdens een proefkampeerweekend. Wat een heerlijke ruime, makkelijke wagen! We hadden een paar kleine opleverpunten, die worden door Erica Zeist opgelost. Eén punt kunnen zij helaas niks aan doen. Het inritsbare kuipzeil is niet volledig inritsbaar  ::). Ter hoogte van de twee ondertenten zitten er wel ritsen aan het kuipzeil, maar niet aan de wagenbak aan de voorkant van de ondertenten. Volgens Erica ontbreken deze inderdaad bij het nieuwe type Tundra, bij de oude zaten er wel ritsen.

We hebben dus een inritsbaar kuipzeil, waar je voor de ondertenten alsnog op twee plekken het gras ziet. En niet een klein stukje, maar zo'n anderhalve meter breed. Heeft iemand hier zelf een slimme oplossing voor bedacht, misschien zelf een rits bevestigd? Of een foto hoe dit er bij hetoude type uit ziet?
Gelogd

Eli

  • Gast
Re: Kuipzeil Aart Kok Tundra
« Reactie #1 Gepost op: juli 10, 2013, 10:07:27 pm »

Bij het kuipzeil van onze tent zat een ritshelft verkeerd-om: losgetornd en in de juiste richting vastgestikt. Als de ontbrekende rits aan het vouwwagendeel zit wordt het lastiger, dat krijg je niet gestikt. Mogelijk een bijpassende 'halve' rits op een strook naaien en de andere kant van de strook aan de ondertent met klitteband of drukknopen vastzetten?
Gelogd

Theun1957

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 199
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Kavango game drive
Re: Kuipzeil Aart Kok Tundra
« Reactie #2 Gepost op: juli 10, 2013, 10:43:56 pm »

Nu weet ik wel dat vouwwagenleveranciers niet altijd uitblinken door service, maar dit is wel een vreemd verhaal.
Aart kok levert nog altijd de Tundra nieuw met inritsbaar kuipgrondzeil.
Kan me niet voorstellen dat het eea helemaal niet op elkaar aansluit. Bij onze Kavango zit dit met klitteband bij het ondertentje.

Ik zou me de tijd gunnen om eens bij AK zelf te kijken in de 2 showrooms. Lijkt mij dat je het verkeerde grondzeil bij de wagen hebt.
Misschien is deze vergissing nog recht te zetten.
Succes ermee
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal