Tempo 100 sticker op afdek hoes

Gestart door dennismaus, juli 18, 2013, 07:52:08 AM

Vorige topic - Volgende topic

dennismaus

Ik weet niet of het topic hier thuis hoort, maar alle cabanons hebben volgens mij de zelfde afdekhoes.

Als het goed is krijg ik morgen onze tempo 100 sticker van Dekra. Maar ik zit nu toch met een vraag, waar ga ik die plakken op mijn cabanon Malawi? De afdekhoes komt bij ons tot net boven de nummerplaat. En kan hem daar dus niet boven of naast plakken. Dus denk dat de enige optie die over blijft op de afdekhoes is. Maar dan is mijn vraag blijft ie daar wel op zitten?

Wie van jullie heeft daar ervaring mee?

superkoe32

Op het afdekhoes plakken lijkt mij inderdaad niet handig, en zal op den duur zijn plakkracht denk ik verliezen vanwege het op en af halen vd hoes...Is het een idee om hem anders aan de zijkant te plakken? Ik weet alleen niet of het is toegestaan :)

nikkel1964

Ik heb geen Cabanon maar een Combi Camp, maar wel met afdekhoes (grijs PVC zeil). Ik heb de sticker op dat zeil geplakt, ook hier de enige plek met voldoende ruimte om de sticker kwijt te kunnen.

De sticker zit er nu drie jaar en vertoont nog geen enkel teken van loslaten of zo, terwijl de wagen van maart tot oktober met zeil buiten staat en ik op de camping het zeil gewoon op de grond laat liggen. Ik denk dus dat het risico meevalt.

couson

Hallo, Formeel moet de sticker vast op het voertuig zitten waar deze betrekking op heeft. Een afdekzeil is te verwijderen en dus niet vast. Ik heb een en ander bij De Wit laten doen en dan wordt er een rond bordje op de vouwwagen gezet op dusdanige wijze dat het afdekzeil daar netjes achter valt.

dennispater

Bofkonten, mijn Manga uit 2009 heeft geen geschikt onderstel voor de tempo 100 keuring, jammer. Die van jullie dus wel?

Gr. Dennis

GJT

Je kunt hem aan laten passen met bevestiging voor schokbrekers. Dit kon de Witte Smid destijds doen bij mijn 2009 Mercury. Weet niet meer wat de prijs was maar het viel me wel mee.

Bosje

Cabanon maakt ook gebruik van een ALKO-as,
hierbij is het vrij eenvoudig om zelf schokdempers te monteren.

Heb ik ook zelf gedaan bij mijn Jametic, zoals al velen dat gedaan hebben.