Camping Normadië gezocht

Gestart door mischa72, juli 31, 2013, 10:18:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

mischa72

Hallo allemaal,

Voor seizoen 2014 zijn we op zoek naar een camping in Normandië. Het zou een voordeel zijn als deze aan zee zou liggen, het liefst in de buurt van de invasiestranden. Ik heb hier al een verslag gelezen van Le Cormora (zo heet ie dacht ik), maar daarvan lees ik ook dat die vrij druk is (ook kwa overlast van buren en kampeerders net buiten de camping) en de weg die je over moet voordat je het strand op moet vind ik iets minder met de kids.

Ik heb de volgende campings al gevonden:
http://www.legrandlarge.com/
http://ne.camping-utahbeach.com/Default/158-verhuur-accommodatie/233-kamperen.html

O ja, meer dan ? 50,00 betalen kan ik natuurlijk overal, maar ik zoek een camping die echt maximaal dit bedrag per overnachting kost. Wifi op de camping is een pré.

Mijn kinderen zijn dan 7 en 10, dus als het entertainment daar een beetje op inspeelt zou dat mooi zijn

Alvast bedankt.

Groeten,
Mischa

Alex

De weg hof je je geen drukte over te maken want rennen ze niet zomaar overheen.
Het was niet te druk we vonden het gezellig druk.
Kijk maar eens op onze recensie die ik hier heb geschreven.
Het was 1 van onze beste vakanties.

Sent from my HUAWEI G510-0100 using Tapatalk 4 Beta

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

mischa72

Ok, da's nog goed nieuws. Het lijkt of deze camping erg weinig beschutting heeft van bomen of zo.

Heb je misschien een paar foto's van de camping zodat ik mijn vrouw kan overtuigen? Deze mogen ook verstuurd worden naar mischa punt gielen at gmail punt com

Groeten,
Mischa

JanW

Wij gaan volgende wek naar l'anse du Brick in Maupertus. Lijkt wel aan heel veel van jouw vragen te voldoen.
Wanneer we terug zijn zal ik nog een wat posten.

mischa72

Hun website ziet er al eens niet verkeerd uit. Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen.

Gr. Mischa

John Boender

Wie weet is deze wat, hebben we twee jaar terug in een dinges gezeten. Vertier voor de kids voldoende en midden tussen de invasie stranden.

http://www.camping-cote-de-nacre.com/

Weet niet wat een kampeerplek doet en hoe het is in het hoog seizoen.

Groeten,
John

Alex

Als ik terug ben zal eens  voor je kijken.
Maar als de vrouw er bedenkingen o er heeft misschien toch eens verder kijken want je moet er beide een goed gevoel over hebben.

Maar sorry nu al zoeken voor 2014???
Als een vakantie voorbij is zoek eerst nog een paar weekenden uit om te klappen. :P

Sent from my HUAWEI G510-0100 using Tapatalk 4 Beta

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

mischa72

Nou Alex, het gevoel dat mijn vrouw erbij heeft is voornamelijk gebaseerd op één review. Deze beschrijft zo ongeveer precies het tegenovergestelde van wat jij beschrijft. Misschien heeft die ene gewoon pech gehad?

Klapperen door het jaar doen we niet, mogelijk komend jaar in één van de lange weekenden. Overigens hadden we de vakantie van dit jaar al geboekt voordat we vorig jaar van de camping af waren  :+ . Ik verwacht extra veel drukte in die hoek voor volgend jaar, dus daarom wil ik vroeg boeken.

Gr. Mischa

MichelvDijk

Camping Le Anse du Brick, 2 jaar terug geweest en zeer goed bevallen. Met recht een 4 sterren camping.

Hier een mapje van onze foto's van die camping.

https://www.facebook.com/michel.vandijk.71/media_set?set=a.2029472906808.2093397.1543670136&type=3

mischa72

Dank je voor de tip Michel. Volgens mij had ik deze ook al voorbij zien komen. Ik zie alleen helaas geen foto`s.

edit: op mijn laptop wel.

Gr. Mischa

Felicia

maximaal 50 euro per nacht vind ik veel maaar ik vind dit nog best weinig voor een camping in normandie dat vlakbij de invasiestranden ligt.. aangezien er jaarlijks duizend en duuuizenden toeristen naar deze plek komen kunnen de campings best veel vragen. Hopelijk kun je een goede camping vinden, je bent in ieder geval ruim op tijd.