Vage stok bij Combi Camp Plus

Gestart door Tonydude, september 05, 2013, 01:39:07 AM

Vorige topic - Volgende topic

Tonydude

Hallo medekampeerfanaten,

Van de week heb ik een Combi Camp Plus aangeschaft (is eigenlijk gewoon de Easy met daaraan een vaste extra slaapcabine) en bij het proefopzetrondje kwam ik een stok tegen die ik niet kan plaatsen.  :?
Ook de vorige eigenaar wist niet waar hij voor diende.

Heeft iemand enig idee?

Groet, Tony

Tonydude

Niemand? Ik ben toch niet de enige met zo'n stok?
Of zou 't gewoon een rotgeintje van Combi Camp zijn geweest: we doen er een stok zonder doel bij, hebben ze wat om over na te denken... ;)

C5CCV

wellicht dat je de vraag stelt op het CC forum: www.cc-club.nl

Ik zou het in ieder geval niet weten, volgens mij zat vroeger in de Camp-let wel zo'n soort stok

Tonydude

Daar zat ik ook aan te denken ja. Ga ik me daar ook maar 's melden.

Swede

laat het even weten zodra je meer weet.

Is het geen uitvalhekje voor naast het bed?
live life outdoors

nikkel1964

Citaat van: Tonydude op september 05, 2013, 11:37:32 PM
Daar zat ik ook aan te denken ja. Ga ik me daar ook maar 's melden.

Op het CC forum zit inderdaad een aantal bezitters van oudere wagens, wellicht krijg je daar antwoord. Zelf zou ik ook het niet weten waar die stok voor is...

Heeft de vorige eigenaar die stok niet zelf aan de wagen toegevoegd voor één of ander zelf bedacht iets?

Didi

Volgens mij dient die stok als rugleuning van het bankje dat je kan maken van de kussens van je bed.
Netheid is voor de dommen, alleen genieën beheersen de chaos

Tonydude

Dat was ook mijn eerste gok maar de stok past alleen tussen de tentdoeken, niet tussen het frame van de bak, hij is dus te breed om als leuning te dienen...
De stok is echt exact hetzelfde qua uitvoering als de originele stokken van de tent dus het lijkt niet op een later toegevoegd item...

Tonydude

Naar het schijnt (als antwoord gekregen op de CC-Club) moet het toch de rugleuning voor het te maken bankje zijn. Klinkt mij ook heel logisch in de oren behalve de maat. (te breed)
Maar, misschien zijn de doppen een beetje losgegaan en helpt aantikken. En anders, leve de slijptol, een stukje is er zo af en dan functioneert de stok vast naar behoren. Iets voor volgend seizoen want dit jaar zal er niet veel meer van komen.

Bedankt voor de reacties allemaal!

lindajamet

volgens mij is het van de combicampfamily en zet je deze stok in de lengterichting om twee aparte slaapcabines te maken van ieder 120 breed. gokje, maar daar lijkt het me voor.

dirkf

De dubbele buis dienst als rugleuning voor het bankje dat je maakt van de onderste 2 kussens.
Er zitten links en rechts vierkante buisjes op de binnenkant van de bak. Je klemt de uiteinden van de dubbele buis om de rand van de bak en het geheel wordt tegengehouden door de vierkante buisjes. Hoe ik dat weet, sinds een paar weken heb ik een CC easy plus en ben alles in orde aan het maken voor het komend seizoen.
Ik hop dat de vragensteller hier nog wat aan heeft, anders kunnen anderen er ook gebruik van maken.
Hierbij 2 foto's om alles te verduidelijken. Helaas treedt er steeds een fout op als ik de foto's wil plaatsen. Op verzoek e-mail ik ze.

Tonydude

Het blijkt inderdaad de steun te zijn die dient als rugleuning.
Ik heb het samen met een vriend geprobeerd en het zat eigenlijk prima. Alleen niet heel lang want binnen de kortste keren lagen we languit omdat de stok niet wilde blijven zitten. Maar, dat doet niet af aan het feit dat de stok inderdaad de rugleuning vormt.
Bedankt voor de reactie!

Tonydude

Dan de volgende stok. In lengte (of breedte, net hoe je 't wil zien) verstelbaar en te monteren aan andere stokken van het frame.
Iemand een idee waar deze voor dient? Ik kan me voorstellen dat het een kledingrek is maar dat verklaart de verstelbaarheid van de stok niet...
Ik hoop dat iemand een antwoord heeft...

VWIV

De stang op de laatste foto's is een universele garderobe stang, werden los verkocht (niet specifiek voor CC) en kunnen ook in bijvoorbeeld een bungalowtent opgehangen worden.
Verder ben ik erg blij dat ik nu weet waar die rare dubbele stang voor is, had me al suf gezocht.