Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 »   Omlaag

Auteur Topic: Ervaringen met de Cabanon Malawi  (gelezen 43686 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.360
  • Merk: kampeermiddel : CCCX
Re: Ervaringen met de Cabanon Malawi
« Reactie #60 Gepost op: oktober 13, 2013, 01:49:31 pm »

............ Een optie is  om geen luifel te nemen maar de voortent, die is ook als luifel op te zetten ............
Volgens mij was dat precies de vraag ............
« Laatst bewerkt op: oktober 13, 2013, 02:19:22 pm door nunogconway »
Gelogd

chrishoek

  • Gast
Re: Ervaringen met de Cabanon Malawi
« Reactie #61 Gepost op: oktober 13, 2013, 02:19:09 pm »

Volgens mij was dat precies de vraag ............

Tsja zondag he..., gelukkig ben jij nog wel scherp
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: Ervaringen met de Cabanon Malawi
« Reactie #62 Gepost op: oktober 13, 2013, 04:26:04 pm »

Wat wij als voordeel ervaren van een vouwwagen met dekzeil is dat je op de vouwwagen je tafel en stoelen onder het zeil  kunt meenemen. Je hebt dan ook direct je tafel en stoelen paraat.

Zo doen wij dat met de CC ook, stoelen liggen op het vaste deksel. Bij tripjes in het binnenland met goede weersverwachting gaat er dan niet nog eens het afdekzeil over de wagen heen, naar het buitenland meestal wel. Maar dit werkt voor beide type wagens dus hetzelfde  ;)
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: Ervaringen met de Cabanon Malawi
« Reactie #63 Gepost op: oktober 13, 2013, 04:28:08 pm »

Bikkels! Zonder kuip in de voortent moet je nu wel op het deksel zitten om je voeten droog te houden  ;)

Alle 4 de wagens hadden alleen de luifel opgezet. Staatsbosbeheer voorziet haar terreinen van een fijne stookhut, daar hebben we de meeste tijd met alle bemanningen doorgebracht. Warm, droog en gezellig. Veel meer heeft een mens niet nodig  ;)
Gelogd

Drees

  • Gast
Re: Ervaringen met de Cabanon Malawi
« Reactie #64 Gepost op: oktober 14, 2013, 07:22:44 pm »

Vier offertes opgevraagd: Malawi, Alpha, Valley en Panama. Allemaal met slaaptentje en luifel of modulaire voortent. Ben erg benieuwd! 

O ja, en toch maar met keuken :J
Gelogd

PetraL

  • Gast
Re: Ervaringen met de Cabanon Malawi
« Reactie #65 Gepost op: oktober 14, 2013, 08:05:00 pm »

Vier offertes opgevraagd: Malawi, Alpha, Valley en Panama. Allemaal met slaaptentje en luifel of modulaire voortent. Ben erg benieuwd! 

O ja, en toch maar met keuken :J

Spannend :-)
Gelogd

Drees

  • Gast
Re: Ervaringen met de Cabanon Malawi
« Reactie #66 Gepost op: oktober 19, 2013, 10:29:03 am »

Nou, de prijzen zijn allemaal binnen! Ze zijn geen van allen goedkoop, maar de Malawi zat het laagst in prijs. Daarna de Panama (900 euro duurder, maar dat komt doordat de goedkopere modellen daar op waren, anders had het qua prijs niet veel gescheeld), dan de Alpha (bij een aanbieder 500 euro duurder, bij de andere 1000) en dan de Valley (500-1000 euro duurder dan de Alpha).

Ik was deze week nog even in Zeist en heb de Valley en Alpha nog een keertje goed bekeken. Daarbij zijn beide types eigenlijk al afgevallen, hoe mooi ik de Valley ook vind... Reden is vooral de bagageruimte. Bij de Valley kunnen vrijwel alleen de tentspullen in de bak, bij de Alpha iets meer, maar wel alleen hele ondiepe kratjes (20cm?). Bovenop het bed kun je bij de Valley nog een laagje kwijt, maar dat vind ik niet handig. De Country is dan wel weer een betere optie wat laadruimte betreft, maar echt te duur voor ons. Omdat laadruimte voor ons een belangrijk punt is vallen die dus af.

Jammer, maar ja, je moet toch kiezen  :P

Gelukkig komt het dan wel weer goed uit qua prijs: de twee minst dure zijn nog over. Dus dat wordt toch weer een tripje naar het zuiden plannen omdat we de Panama nog niet live hebben gezien en de Malawi nog een keer goed willen bekijken. We zijn inmiddels toch weer een heel stuk wijzer en dan zie je misschien weer hele andere dingen. Zal nog wel even duren, want het is anderhalf uur rijden voor ons en met al het gesport zit de zaterdag al snel vol...

Gelogd

Drees

  • Gast
Re: Ervaringen met de Cabanon Malawi
« Reactie #67 Gepost op: oktober 19, 2013, 10:32:47 am »

En nu maar hopen dat we er niet ineens achterkomen dat de Malawi een hele kleine laadruimte heeft.  ::) In onze herinnering kunnen er wel tien flinke kratten in. Ben benieuwd....
Gelogd

Loura

  • Gast
Ervaringen met de Cabanon Malawi
« Reactie #68 Gepost op: oktober 19, 2013, 10:34:05 am »

Maar al met al ben je toch weer een stap dichter bij je uiteindelijke keuze! En altijd fijn als die prijs je dan aanstaat :)
Succes met de laatste keuzes!


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Gelogd

zippey

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 101
  • Merk: kampeermiddel : Cabanon Malawi DL 2013 groen
Re: Ervaringen met de Cabanon Malawi
« Reactie #69 Gepost op: oktober 19, 2013, 10:43:24 am »

En nu maar hopen dat we er niet ineens achterkomen dat de Malawi een hele kleine laadruimte heeft.  ::) In onze herinnering kunnen er wel tien flinke kratten in. Ben benieuwd....
De laadruimte is prima. Kan heel veel in. Zeker in combinatie met de grote disselbak. Succes met jullie keuze.  :#
Gelogd
Cabanon Malawi DL 2013 groen

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.866
  • Merk: kampeermiddel : Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Ervaringen met de Cabanon Malawi
« Reactie #70 Gepost op: oktober 19, 2013, 02:09:35 pm »

En nu maar hopen dat we er niet ineens achterkomen dat de Malawi een hele kleine laadruimte heeft.  ::) In onze herinnering kunnen er wel tien flinke kratten in. Ben benieuwd....
Er kan veel in de Malawi, vorig weekend nog bekeken bij Pauw. Jammer dat ze die 3 jaar geleden niet hadden staan. Toen hadden ze voornamelijk Camplet en Trigano staan.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

dennismaus

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 69
  • Merk: kampeermiddel : Cabanon Malawi
Re: Ervaringen met de Cabanon Malawi
« Reactie #71 Gepost op: oktober 20, 2013, 11:01:39 am »

Er kan heel veel in de malawi! Wij hebben er drie kratten in dan nog 2 hele grote tassen en dan nog de tentstokken luifel zelf en nog een winkelmandje met fietspullen. En dan nog het kookstel met kast en doek wat onder de luifel gaat. En ertussen nog allemaal losse spullen! Dan heb je ook de zijbakjes over en ga zo maar door. Ruimte zat in de malawi!!
Gelogd

Drees

  • Gast
Re: Ervaringen met de Cabanon Malawi
« Reactie #72 Gepost op: oktober 20, 2013, 11:14:01 am »

Goed om te horen dat er inderdaad zoveel opbergruimte in de Malawi zit als ik dacht! Ik ben nog even benieuwd: wanneer is de beste tijd om te kopen? Najaar of op de Vakantiebeurs? We willen nl wel graag een mooie aanbieding  :> Daar open ik nog even een nieuw topic voor.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.866
  • Merk: kampeermiddel : Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Ervaringen met de Cabanon Malawi
« Reactie #73 Gepost op: oktober 20, 2013, 11:45:01 am »

Goed om te horen dat er inderdaad zoveel opbergruimte in de Malawi zit als ik dacht! Ik ben nog even benieuwd: wanneer is de beste tijd om te kopen? Najaar of op de Vakantiebeurs? We willen nl wel graag een mooie aanbieding  :> Daar open ik nog even een nieuw topic voor.
gewoon goed onderhandelen met de dealer. Ik heb een kennis die heeft er 1 met achtertent en keuken, voor 5000 eu gekocht afgelopen jaar. Het fijne weet ik er niet van, maar was wel nieuw.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

PetraL

  • Gast
Re: Ervaringen met de Cabanon Malawi
« Reactie #74 Gepost op: oktober 20, 2013, 03:47:45 pm »

Bij de Wit valt niks te onderhandelen...

Vakantiebeurs??? Vertel, ik dacht dat het niet meer bestond?...
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal