Ervaringen met de Cabanon Malawi

Gestart door Drees, oktober 06, 2013, 04:11:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

C5CCV

De Wit zal inderdaad niks weggeven; hooguit 'nu kopen voor de prijs van 2013, levering in 2014' en wellicht wat 'bonnen' voor aanschaf van kampeerspullen in de winkel.

Als het een demo-wagen betreft zal er nog wel goed te onderhandelen zijn; daarij moet je er wel rekening mee houden dat die soms lang staan en best het e.e.a. te lijden hebben.

Drees

Mmmm, ja, ik zit ook niet echt te springen om een demowagen... Jan en allemaal gaat op dat bed liggen...  :h Hopelijk vrijdag weer op pad naar Boxtel en Schijndel en dan maar eens de knoop doorhakken!

abyss

Bij een demo wagen krijg je hoogstwaarschijnlijk alleen een pluspakket extra. Tenminste dat is wat ze mij vertelde. En dan moet er ook nog eens een nieuw model uitkomen anders blijft hij gewoon staan. Dus als je precies op tijd bent heb je kans op het demo model. IK zou zeggen koop er een uit 2012 heb je meer korting.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Drees

Ik weet eigenlijk niet of de Malawi er in 2012 al was.... En er komt voorlopig geen nieuw model van, volgens mij. Niet echt handig onderhandelen dus.

C5CCV

Was er in 2011 al ......

Zijn al heel wat wijzigingen aan geweest hoor.

Drees

Een week geleden hebben we zowel de Panama als de Malawi nog een keer nauwkeurig bekeken. Het grappige was dat we de Panama toch de eerste keer ook al hadden gezien. We zijn er zelfs nog een paar keer naar terug gelopen omdat we hem zo mooi vonden, maar omdat we toen nog vooral naar twee bedden keken is het niet blijven hangen.

Vorige week dus nog een keer beide wagens bekeken. Allebei hebben ze iets voor op de ander. Wij vonden dit beter aan de Panama:

C5CCV

Mooi  W: , veel succes met het wachten tot het eerste gebruik ...........

zippey

Een goede keuze! Heel veel plezier met jullie nieuwe aanwinst. :>

Ik snap alleen ff niet wat je nou bedoelt met die luifel. Hebben jullie nu de voortent i.p.v. de luifel? Maar de voortent is toch niet maar ?150 duurder?
Cabanon Malawi DL 2013 groen

Drees

Dankjewel, wij zijn blij!

Als je de luxe luifel plus voorwand rekent dan is de voortent 150 euro duurder, dus niet alleen de luifel (maar wij willen hem ook dicht kunnen maken). 1150 vs 1300 euro. Wat een prijzen he, ik moet elke keer weer ff slikken...

chrishoek

Gefeliciteerd, veel kampeerplezier met jullie nieuwe wagen.

PetraL

Gefeliciteerd!
Fijn gevoel he? (Knoop doorhakken en bestellen)

Drees

Heerlijk, heb meteen de enorme stapel folders en prijslijsten weggegooid. Ruimt lekker op :)

PetraL

Citaat van: Drees op november 01, 2013, 10:42:10 PM
Heerlijk, heb meteen de enorme stapel folders en prijslijsten weggegooid. Ruimt lekker op :)

Ja haha idd :-)
Wanneer krijgen jullie hem?

Drees

Uuuh, dat weet ik niet... Voorjaar denk ik :?