Panoramaluifel mercury

Gestart door Jasper15, december 31, 2013, 06:57:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jasper15

Afgelopen jaar hebben we een Cabanon Mercury gekocht. Wat een geweldige vouwwagen!! We hebben de voortent erbij maar overwegen nu voor de weekendjes weg de aanschaf van een luifel. Nu zag ik op de website van de Wit (in de prijslijst) dat er ook een luxe panoramaluifel bestaat. In 2013 bestond deze nog niet. Dus splinternieuw, ik heb al gegoocheld om foto's te bekijken maar nog niet gevonden. Is er iemand die deze luifel al gezien heeft, wellicht een afbeelding heeft, of ervaringen? En natuurlijk gaan we kijken bij de Wit maar dat zit niet echt in de buurt.....

Fijne jaarwisseling,
Jasper

PetraL

Zou dat misschien de luxe luifel met zijflappen zijn?

http://forum.vouwwagenclub.info/index.php?topic=6778.30

Ik ben anders ook wel heel benieuwd :-)

Yvonne01

Nou ben ook erg benieuwd, helaas geen info over te vinden :N

sannie75

Wij hebben afgelopen jaar de luxe luifel voor de Columbia gekocht, geen  idee of dat dezelfde is maar ik zou ff bellen met de wit en vragen of ze je een plaatje/foto kunnen mailen. Dat hebben wij toen ook gedaan want er was ook geen afbeelding te vinden van de luifel die wij nu hebben.

Overigens is het kamperen met alleen de luifel erg goed bevallen!!

Yvonne01

Citaat van: sannie75 op januari 04, 2014, 06:54:27 PM

Overigens is het kamperen met alleen de luifel erg goed bevallen!!

Wij hebben ook een luxeluifel gekocht. Voor een weekend hebben we hem wel al gebruikt. Hebben jullie ook kids mee? Vond toch wel een nadeeltje dat je vanuit je bed meteen buiten staat, de kids staan datsmorgens dan ook meteen als ze ff willen spelen. Voor een weekend vinden we hem super!

sannie75

Wij hebben hem gekocht omdat we op de bonnefooi Frankrijk door wilden trekken afgelopen  zomer en dat was echt super!!
We hebben  ons tenttapijt dubbel onder de luifel gelegd dus zodra onze zoon wakker was ging hij daar lekker zitten  spelen of hij bleef nog ff in zijn ondertentje ds-sen. Verder hebben we zoveel mogelijk spullen in  de auto laten liggen, als grote kast zeg maar.