afsluiten binnentent gastencabine

Gestart door jan.., februari 16, 2014, 12:31:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

jan..

Is de binnentent van een gastencabine van een combi camp country 2013 volledig af te sluiten?

C5CCV

dat kan, dat is gewoon een losse tent die in de gastencabine hangt. In het midden zit een rits van boven naar beneden en onder 2 zit er links en rechts een rits om de onderzijden zicht te maken.

Gezien het onderstaande bericht vergis ik me blijkbaar; ik kan het niet helemaal begrijpen want ik weet toch haast zeker dat het een kuipzeil is.

Candace

De binnentent van de gastencabine gaat tot aan de grond, dus niet tot over de bodem. Er zit dus geen kuip in. Wij hebben een andere binnentent gekocht, (en een beetje aangepast) die wel helemaal dicht is, met een grondzeil er aan vast. Deze kunnen we ook gebruiken als slaapcabine, als de kinderen met een korte stop op de deksel slapen.

Muilwijk

Er zit geen kuip in de binnentent, maar hij ritst wel vast aan de wagenbak en in het midden. Onze ervaring leert dat er geen beestjes ofzo naar binnen komen. Wij vonden het in ieder geval niet noodzakelijk hier iets aan te veranderen. Onze zoon heeft geen rare beestjes in zijn bed gehad.