Olbernhau Wirkommen

Gestart door esterels31, maart 24, 2014, 11:35:13 AM

Vorige topic - Volgende topic

esterels31

Pinksteren , van 6-9 juni vindt er een treffen plaats van CT modellen en Alpenkreuzers onder het motto : Olbernhau Wir kommen nach Hause. Zoals bekend is Olbernhau de geboorteplaats van de CT en AK serie.
Natuurlijk zijn alle andere merken ook zeer welkom maar de kern is het ehemalige DDR merk. Olbernhau ligt in Sachsen en de bijeenkomst is op het terrein van Freibad Olbernhau. Dit wordt een unieke gelegenheid om kennis te maken met andere CT/AK eigenaren en hun bouwers. Er zijn diverse aktiviteiten gepland maar er is ook veel ruimte voor eigen initiatief. Meer info staat op www.klappcaravanforum.de en aanmelden kan bij artur_derengel@web.de
Dat wordt beslist een unieke bijeenkomst met al die eigenwijze still going strong Ct,s en Alpenkreuzers !

Alex

Leuk.
Even meer info.
http://www.klappcaravanforum.de/viewtopic.php?f=33&t=9779

Had me erg leuk geleken om te komen maar heb dan waarschijlijk andere plannen.
Wat zal het mooi lijken al die wagens die al op leeftijd zijn.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

buzzin

Hmm....dat valt precies in de periode dat ik toch al naar duitsland wilde....en lijkt me best leuk.
Nu eens alle duitse pagina's gaan doorlezen, al heb ik zo maar het vermoeden dat ik te laat ben  :X