Waar laat je je waardevolle spullen?

Gestart door jan.., maart 26, 2014, 07:35:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

jan..

Waar laten jullie de waardevolle spullen zoals camera en iPad?

bensi

Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Paulvh

Wellicht een open deur maar op topic http://forum.vouwwagenclub.info/index.php?topic=13633.0 staat een item over kluisjes.
Interessant om te volgen.
Eerlijk gezegd heb ik ook nog geen oplossing, behalve dat ik mijn boeltje toen ik vorig jaar nog met een tent kampeerde alles in de auto "verstopte" .

olaf

Citaat van: Paulvh op maart 26, 2014, 07:44:57 PM
Eerlijk gezegd heb ik ook nog geen oplossing, behalve dat ik mijn boeltje toen ik vorig jaar nog met een tent kampeerde alles in de auto "verstopte" .
Als de auto naast de klapper staat verstop ik daar ook de spulletjes is. Maar toen wij op een auto vrij veld stonden wou ik niet iedere avond naar de auto lopen om daar wat in te leggen. Onze keuken kan ook op slot daar hebben we toen gebruik van gemaakt.
The need for the many outweigh the needs of the few

Jos Montana

In de auto kan, doe ik met alle waardevolle spullen zonder batterij ook.
Met batterij lijkt me geen goed idee als het te warm wordt in de auto.

Paulvh

Citaat van: Jos Montana op maart 26, 2014, 07:52:01 PM
Met batterij lijkt me geen goed idee als het te warm wordt in de auto.
dat lijkt mij ook , die horen n.l. privé in de slaapkamer thuis  :H

Jos Montana

Citaat van: Paulvh op maart 26, 2014, 08:04:06 PM
dat lijkt mij ook , die horen n.l. privé in de slaapkamer thuis  :H

Hehehe

Yella

Tot nu toe gewoon los in de vw. Niet in de voortent, maar op vaak op het bed onder de slaapzakken of in de wagenbak ergens onder alle rommel en kleding. Misschien iets te makkelijk, maar er is gelukkig nog niets gebeurd. dat deden we in onze tenttijd ook. Auto deden we ook wel eens spullen in. Je moet op de camping ook niet teveel te koop lopen met wat je bij je hebt.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

RonvanTilburg

Net als in de tent, als we weg gaan en het niet mee nemen in de slaapzak, maar bv als we gaan zwemmen gaan de iPads en camera mee, kunnen wij lekker boekje lezen terwijl de kids plonzen. Gaan we de hele dag weg dan idd in de auto bij het reservewiel. En verder gewoon een goede reisverzekering als er toch iets gebeurd dat het ook verzekerd is tegen een schappelijke prijs.

jelijn

In een tabletformaat kluisje in de vouwwagen.

Cadillacfreak

Wij hebben altijd zoiets als deze bij ons op vakantie: http://www.secuplus.nl/SP2010NL/koffers.html
Er kan veel in en er is altijd wel een vast en stevig punt te vinden om 'm aan vast te maken.

Muilwijk

Wij doen het heel simpel. Waardevolle spullen gaan in de kofferbak als we weggaan. Verder niet verstopt bij het reservewiel. Er is niets te zien van buitenaf, en als ze de kofferbak openbreken, geeft dat meer schade dan heel die laptop waard is...
Met zwemmen wordt de sleutel ook gewoon verstopt  :X
Totaal niet verantwoord, maar we gaan ook uit van de sociale controle en gelegenheidsdieven.

Henk CC

Kijk wel even in de polisvoorwaarden van je auto verzekering, want niet bij elke maatschappij zijn waarde volle spullen verzekerd. Het is namelijk de meest gebruikte plaats. Ik zelf heb in de bak onder het bed van de Combi Camp een klein kluisje gemonteerd. Ik heb tussen kluis bodem en bodemplaat vouwwagen een dikke plaat hout gelegd om het een beetje body te krijgen. Het geheel vast gezet met 4 slotbouten.

bert m

Thuis......... :#

Camera neem ik mee en een oude GSM. Ik probeer goed op mijn spullen te passen maar niet paranoïde over evt. diefstal te doen.
Lekker drie weken niet lastig gevallen te hoeven worden door het WWW, WA, Mail enz. Telefoon neem ik ook maar sporadisch op.
Ben immers drie weken vrij en op vakantie.

JLuttikholt

Let vooral op met electronica. Het is tegenwoordig erg eenvoudig om te scannen op de aanwezigheid van een telefoon, tablet of notebook. Deze sturen informatie uit waarna de boefjes weten waar ze moeten zijn.