Waar laat je je waardevolle spullen?

Gestart door jan.., maart 26, 2014, 07:35:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

bosi

Citaat van: JLuttikholt op maart 27, 2014, 05:23:07 PM
Let vooral op met electronica. Het is tegenwoordig erg eenvoudig om te scannen op de aanwezigheid van een telefoon, tablet of notebook. Deze sturen informatie uit waarna de boefjes weten waar ze moeten zijn.
Klopt helemaal,  maar alleen als je deze electronica ook aan of opstandby, slaapstand etc. laat staan. Helemaal uit zetten en de apparatuur is langs elektronische weg niet meer dedecteerbaar.

olaf

Citaat van: JLuttikholt op maart 27, 2014, 05:23:07 PM
Let vooral op met electronica. Het is tegenwoordig erg eenvoudig om te scannen op de aanwezigheid van een telefoon, tablet of notebook. Deze sturen informatie uit waarna de boefjes weten waar ze moeten zijn.
Klopt ook nog eens, had er zo gouw niet bij stil gestaan.
The need for the many outweigh the needs of the few

Paulvh

Citaat van: olaf73 op maart 27, 2014, 06:13:56 PM
Klopt ook nog eens, had er zo gouw niet bij stil gestaan.
Met mobieltjes, tomtom-jes etc. goed uitkijken of bluetooth uitstaat. Bij twijfel apparaat uitzetten of accu eruit en anders het device meenemen.

KlapJoeri

Mooi onderwerp dit. Waar laat ik mijn waardevolle spullen?
Ga ik natuurlijk niet vertellen  :+
:#   :H
The cold never bothered me anyway.....

Jootje1710

Citaat van: KlapJoeri op maart 27, 2014, 06:59:32 PM
Mooi onderwerp dit. Waar laat ik mijn waardevolle spullen?
Ga ik natuurlijk niet vertellen  :+
:#   :H
Tuurlijk wel!! Leuk voor het inbrekersgilde  :>
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Yella

Citaat van: Jootje1710 op maart 27, 2014, 08:23:01 PM
Tuurlijk wel!! Leuk voor het inbrekersgilde  :>
Ja, die komen je vast achterna naar Zuid frankrijk.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Paulvh

Ra ra waar laat ik mijn spullen? Dat wordt het nieuwe vakantiespel voor 2014?   :J

Jootje1710

Citaat van: Paulvh op maart 27, 2014, 11:10:59 PM
Ra ra waar laat ik mijn spullen? Dat wordt het nieuwe vakantiespel voor 2014?   :J

Leuk om tijdens het klapweekend al een keertje te spelen  :> :> :>
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

olaf

Citaat van: Jootje1710 op maart 28, 2014, 10:12:39 AM
Leuk om tijdens het klapweekend al een keertje te spelen  :> :> :>
Wie zoekt zal vinden, het nieuwe klapzoek spel  :H

herowebe

Haha, leuk teamspel! Welk team heeft, laten we zeggen, binnen 3 minuten de meeste waardevolle spullen gevonden!   :#

olaf

Citaat van: herowebe op maart 31, 2014, 10:29:21 PM
Haha, leuk teamspel! Welk team heeft, laten we zeggen, binnen 3 minuten de meeste waardevolle spullen gevonden!   :#
Lijkt wel paaseieren zoeken  :+

herowebe

Met als bonus " het gouden ei"!! Moeten we ook een waardevolle bonus bedenken en verstoppen op het klapweekend!  :H

Paulvh

Zojuist bij de Action een slede kluisje gescoord voor nog geen 8 euri. Dus rijbewijs en paspoorten kunnen veilig worden opgeborgen

Yella

Had ik ook gezien, maar meer dan dat past ook niet. Maar wel mooi klein om dit soort spullen in op te bergen. En feitelijk de belangrijkste ook.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Paulvh

Citaat van: jellejawa op april 11, 2014, 07:07:21 PM
Had ik ook gezien, maar meer dan dat past ook niet. Maar wel mooi klein om dit soort spullen in op te bergen. En feitelijk de belangrijkste ook.
Dat hoeft ook niet laptop enz verberg ik in de auto en de sleutels in de kluis