Windscherm voor de cocoon, 1 of 2 stuks?

Gestart door Jos Montana, april 08, 2014, 06:34:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Mooi hoor vooral dat tafeltje willen we wel. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Jos Montana

CenC

Mooi hoor....!
Als ik dit zo zie denk ik altijd aan een open bek van zo'n mantarog..... :?

Yella

www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Jos Montana

We zijn nog wel aan het stoeien met het strak zetten van de luifel. Maar voor de eerste keer niet slecht al zeg ik het zelf.
Nu wel twee kachels aan, kan net met 10A, lekker warm.

Swede

zier er goed uit hoor. Hopelijk hebben jullie wel een beetje rust met 2 van die schotel antennes naast je :)
live life outdoors

Jos Montana

Citaat van: Swede op april 12, 2014, 08:11:28 PM
zier er goed uit hoor. Hopelijk hebben jullie wel een beetje rust met 2 van die schotel antennes naast je :)

jari

Jevipro

LdeBruin

Strak zetten van de luifel is een kwestie van alledrie de stokken goed op hoogte zetten ( gelijk met hoogte van luifel aan de tent) en de scheerlijnen op de hoeken netjes onder 45 gr. zodat ze evenveel naar voren als naar opzij trekken. De scheerlijn van de middelste stok kun je het beste zo lang mogelijk maken, is mijn ervaring,
Leendert de Bruin - Holtkamper Kyte XL

Jos Montana

Lijkt me een goede tip! Had ook al een ander forum topic gevonden hierover.... Gaan we de meivakantie proberen.

freddie

Jos Montana

Yella

Wij hebben ook 2 3hoeks luifels er bij besteld.

jari

Citaat van: jellejawa op april 21, 2014, 08:39:37 AM
Wij hebben ook 2 3hoeks luifels er bij besteld.

maak je ook foto's dat zou leuk zijn
Jevipro

Yella

Citaat van: jari op april 21, 2014, 09:13:20 AM
maak je ook foto's dat zou leuk zijn
Moet helaas nog tot juli of de vakantie wachten als de Cocoon is afgeleverd. Zal ook mijn Avatar worden, nu een tijdelijke oplossing in de vorm van het HK tasje en de bijbedongen HK hamer.