Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Wat is een reële prijs voor een Country uit 2008?  (gelezen 16941 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.360
  • Merk: kampeermiddel : CCCX
Re: Wat is een reële prijs voor een Country uit 2008?
« Reactie #30 Gepost op: april 25, 2014, 09:23:13 am »

Die gastencabines worden regelmatig aangeboden; de meeste gebruiken die maar kort; Wij hebben er ook 1 die we maar 2 keer gebruikt hebben. We twijfelen alleen nog of we hem t.z.t. gaan verkopen omdat het met de eventuele verkoop van de wagen, zoals je zelf al aangeeft, wel een pluspunt is.


(en als we die verkopen is het alleen om een nieuwe CC te kopen of omdat we niet meer zouden kunnen kamperen, om wat voor reden dan ook .........)




Nog even over die Alpha, op zich zeker een mooie wagen (dat zwart vind ik juist wel mooi), maar de tent van de CC vind ik echt mooier (in ieder geval vanaf modeljaar 2008).
« Laatst bewerkt op: april 25, 2014, 09:41:59 am door C5CCV »
Gelogd

Muilwijk

  • Gast
Re: Wat is een reële prijs voor een Country uit 2008?
« Reactie #31 Gepost op: april 25, 2014, 12:00:27 pm »

Wij hebben zelf de gastencabine later bijgekocht, maar na 2 vakanties weer verkocht.

Wij hebben in 2011 ook serieus gekeken naar de trigano Alpha. De tent vonden wij vooral praktischer bij de Combicamp, dan bij de Alpha. Door uitritsbare voorwand en zijwanden net wat flexibeler op te zetten dan de Alpha met zijwanden + de helft van de voorwand. Ook de mogelijkheid tot een gastencabine vonden we toen belangrijk.
Maar de Alpha is ook zeker een leuke wagen.
Gelogd

L4a

  • Gast
Re: Wat is een reële prijs voor een Country uit 2008?
« Reactie #32 Gepost op: juni 11, 2014, 10:36:16 pm »

Met alle tips uit dit topic de laatste tijd zowel Marktplaats als Speurders goed in de gaten gehouden en jawel: we gaan volgende week zaterdag bij een Venezia uit 2006 kijken  :>

http://www.marktplaats.nl/a/caravans-en-kamperen/vouwwagens/m818220760-combi-camp-venezia-comfort.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

De uiteindelijke prijs zal tussen de €4250,- en €4500,- komen te zitten. Voor die €4500,- krijgen we i.i.g. ook het doek voor in de voortent en de gasflessen erbij.

Naar mijn idee geen slechte prijs voor zo'n complete wagen. (heeft op één jaar na ook altijd een onderhoudsbeurt gehad)
Gelogd

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.787
  • Merk: kampeermiddel : Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re: Wat is een reële prijs voor een Country uit 2008?
« Reactie #33 Gepost op: juni 12, 2014, 11:11:16 am »

Spannend! Houd ons op de hoogte of het hém ook echt is geworden!
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.360
  • Merk: kampeermiddel : CCCX
Re: Wat is een reële prijs voor een Country uit 2008?
« Reactie #34 Gepost op: juni 12, 2014, 11:34:30 am »

Gezien het zeer beperkt aanbod een redelijke prijs hoewel ik die eigenlijk al iets aan de hoge kant vind. Maar goed, die wordt simpelweg bepaalt door vraag en aanbod. En bedenk even goed of je die bedindeling wel wilt hebben.


Dus als het een nette wagen is ..............


Succes met het kijken en de eventuele aanschaf!
Gelogd

L4a

  • Gast
Re: Wat is een reële prijs voor een Country uit 2008?
« Reactie #35 Gepost op: juni 12, 2014, 12:36:48 pm »



Gezien het zeer beperkt aanbod een redelijke prijs hoewel ik die eigenlijk al iets aan de hoge kant vind. Maar goed, die wordt simpelweg bepaalt door vraag en aanbod. En bedenk even goed of je die bedindeling wel wilt hebben.


Dus als het een nette wagen is ..............


Succes met het kijken en de eventuele aanschaf!

De bed indeling lijkt ons voor nu juist prima, omdat we een kleine van 3,5 hebben die dan mooi naast ons kan liggen. We hebben hiervoor op de bedplank van een Trigano Odyssee geslapen, dus alles met een lattenbodem is al een vooruitgang voor ons  :O

Dus toch nog wat aan de hoge kant zeg je, hmm.. We hebben ook niet persé haast met de aanschaf van een vouwwagen, dus moeten zeker ook geen overhaaste beslissingen nemen en je zet me toch ook weer aan het denken. En ook mede doordat ik er vanochtend achter kwam dat de wagen niet uit 2006 komt, maar uit 2005  (had het zelf over het hoofd gezien). Maar we hebben nog even om er over na te denken  :J
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.360
  • Merk: kampeermiddel : CCCX
Re: Wat is een reële prijs voor een Country uit 2008?
« Reactie #36 Gepost op: juni 12, 2014, 12:52:57 pm »

Het aanbod is beperkt, dus voor een nette CC ben je al snel deze prijs kwijt. Sinds wij zelf een nieuwe CC in ons bezit hebben (nu 2 jaar), kijk ik regelmatig naar de gebruikte exemplaren en ze komen steeds maar mondjesmaat op marktplaats te staan.
Bij enige twijfel zou ik niet tot aanschaf overgaan. Is het werkelijk een wagen met weinig gebruikssporen ..........


Deze heb ja natuurlijk ook gezien, 2 jaar ouder voor de helft van de prijs; is inclusief een gastencabine. Mooi bedje er in en klaar.


http://www.marktplaats.nl/a/caravans-en-kamperen/vouwwagens/m818434724-combi-camp-venezia-cognac.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr


(eerlijk gezegd zou ik gewoon de telefoon nemen en proberen nog voor vandaag of morgen een afspraak te maken (mi de beste aanbieding van hetgeen op dit moment wordt aangeboden)
« Laatst bewerkt op: juni 12, 2014, 01:02:50 pm door C5CCV »
Gelogd

L4a

  • Gast
Re: Wat is een reële prijs voor een Country uit 2008?
« Reactie #37 Gepost op: juni 12, 2014, 07:52:26 pm »

Natuurlijk heb ik die goedkopere CC gezien  :J
Ik heb er ook op gereageerd en helaas kunnen we niet morgen of overmorgen gaan kijken (wij werken merendeels buiten kantooruren en precies aankomend weekend) dus is er i.i.g. een kijker voor ons kreeg ik als reactie.

De goedkopere Venezia is een in de lengte slaper, maar onze voorkeur gaat uit naar een dwarsslaper. Dus daar heeft de duurdere weer een streepje voor mee. Maar om idd €2000,- meer uit te geven aan de slaaprichting is wat ons betreft ook niet nodig.

Dan heeft de nieuwere nog wat extra's die de oude niet heeft, namelijk 4 fietsendragers, een disselbak en een zonneluifel.
Tevens heeft de nieuwere ieder jaar een onderhoudsbeurt gehad, met dit jaar nog de laatste keer (rapporten daarvan zijn aanwezig) en daarbij in 2012 nieuwe banden. De oudere heeft ooit een keer een beurt gehad, maar ze weten niet meer wanneer en het is ook nog de eerste set banden uit 2003.

Als de oudere CC na zaterdag nog beschikbaar is, dan moeten we gaan bedenken wat we belangrijker vinden: Een 2 jaar oudere CC, maar gelijk ook €2000,- goedkoper, of de nieuwere en dus duurder maar waar zonder extra investeringen zo mee weg kunnen omdat voor ons alles erop en eraan zit.
Gelogd

L4a

  • Gast
Re: Wat is een reële prijs voor een Country uit 2008?
« Reactie #38 Gepost op: juni 16, 2014, 08:40:18 pm »

Even een update: De goedkopere CC is inmiddels verkocht zag ik, omdat hij niet meer op Marktplaats staat.
Na goed overleg met elkaar over de duurdere kwamen we er samen uit dat we (en voornamelijk vriendlief) de prijs toch wat aan de hoge kant vinden. Omdat hij voor ons over compleet en goed onderhouden is kreeg ik een lichtelijke waas voor mijn ogen van: hebben, hebben, hebben!!  :O (en had ik dus zo het geld er alsnog voor overgehad)
Maar omdat we op voorhand al besproken hadden dat we bij twijfel niet gaan kopen, hebben we op basis van de prijs besloten toch niet te gaan kijken omdat we toch niet gaan geven wat de verkoper er voor wil hebben.

Maar goed dus dat we elkaar zo nu en dan even een spiegel voor houden  :** Nogmaals: haast hebben we niet met het vinden van de juiste CC voor ons, dus aan twijfels hoeven we gelukkig ook niet aan te beginnen. Maar desondanks wel jammer dat we deze daaro moeten laten schieten
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.360
  • Merk: kampeermiddel : CCCX
Re: Wat is een reële prijs voor een Country uit 2008?
« Reactie #39 Gepost op: juni 16, 2014, 09:46:21 pm »

Verstandige beslissing denk ik; gewoon rustig blijven kijken (ook op http://www.combicamp-club.nl ) en snel toeslaan als je iets ziet wat past en je aanstaat

Succes met de zoektocht

PS.  Ik zou me niet helemaal blind staren op die loungebank. Een verhoogd bed en een gastencabine hebben ook zo hun voordelen
« Laatst bewerkt op: juni 16, 2014, 09:48:12 pm door C5CCV »
Gelogd

L4a

  • Gast
Re: Wat is een reële prijs voor een Country uit 2008?
« Reactie #40 Gepost op: juni 16, 2014, 09:52:09 pm »

Verstandige beslissing denk ik; gewoon rustig blijven kijken (ook op http://www.combicamp-club.nl ) en snel toeslaan als je iets ziet wat past en je aanstaat

Succes met de zoektocht

PS.  Ik zou me niet helemaal blind staren op die loungebank. Een verhoogd bed en een gastencabine hebben ook zo hun voordelen

Tja, en deze had juist én die matras dwars op de bak én een gastencabine  :J
Maar we kijken idd ondertussen ook naar de lengte richting matrassen met gastencabines  8)
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal