Welk grondzeil bij Alpenkreuzer Parade Royal ( blauw/grijs )

Gestart door m00tje, april 29, 2014, 01:04:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

m00tje

Hallo,

We hebben sinds vorige week een Alpenkreuzer Parade Royal. We hebben hem via Marktplaats gekocht en hij ziet er best redelijk uit. Er zit alleen geen grondzeil bij. Wel zo'n gaatjeskleed. Welk zeil kunnen we het beste gebruiken en weet iemand welke afmetingen we nodig hebben?

Groetjes
Monique

JeroenGouda

Dit hangt van je voortent af, wij hebben een panorama voortent en ik leg gewoon een groen bouwzeil onder het gaatjeskleed waarvan ik de randen ophoog zet. Dus eerst zeil neerleggen en dan je klapper erop rijden. mijn zeil is geloof ik 6x8 m.
alpenkreuzer parade royal met panoramatent 1996

superkoe32

Wij gebruiken voor onder het gronkuipzijl schilders"folie" en voor het gedeelte onder de luifel waar ik toch ook liever wat op de grond heb wil liggen, ligt een goedkopere variant van tenttapijt dan die binnen in de voortent ligt

Michielvandaalen

Zo'n gaatjes kleed van zacht rubber is eigenlijk erg handig. Je kan hier plastic onderleggen maar dan blijft al je vuil binnen. Bij regen hou je vaak het plastic ook niet helemaal droog.

olaf

Ik weet niet wat precies de afmeting van je voortent is maar er zijn ook mooie air barrier's (in verschillende maten) te koop daar leg je vervolgens je tenttapijt weer in.

http://www.obelink.nl/kampeerartikelen/tenttapijt-grondzeil/airbarrier-dry-camper.html
The need for the many outweigh the needs of the few