plekje ruilen voorjaarsweekend ivm aanschaf pup!

Gestart door Yvonne01, mei 09, 2014, 01:15:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

Yvonne01

Sinds 2 dagen hebben wij ons gezin aangevuld met een franse bulldog. Nu willen wij haar het weekend graag meenemen maar we staan op het hondvrije veld. Is er misschien iemand die op het hondenveld staat maar geen hond meeneemt en zou willen ruilen? We horen het graag!

KlapJoeri

The cold never bothered me anyway.....

KlapJoeri

Wij hebben plekje 089.
Onze hond mag niet mee. Vinden het prima om te ruilen.

Ohja gefeliciteerd met de aanwinst!!

padi

Eeh klapjoeri wij hebben ook 089 en nemen wel een hond mee. Ik zou deze plek dus niet ruilen!
Je bent niet verantwoordelijk voor het hoofd wat je gekregen hebt, maar wel voor de smoel die je trekt.

KlapJoeri

Ik had van Wilma (muis)  -die een lijst van de camping heeft gekregen-begrepen dat 089 wel voor ons was en dat jullie een ander nummertje aan het hondenveld gekregen hadden.
Zal even de camping contacten om dit na te vragen.....

padi

Ik heb net bericht van de camping, ik had net even een mail gestuurd omdat ik het nu wel eens wou weten.
Wij hebben plek 092 alhoewel daar ook weer een ander gepland staat op het forum
Je bent niet verantwoordelijk voor het hoofd wat je gekregen hebt, maar wel voor de smoel die je trekt.

olaf

Citaat van: padi op mei 09, 2014, 06:32:42 PM
Ik heb net bericht van de camping, ik had net even een mail gestuurd omdat ik het nu wel eens wou weten.
Wij hebben plek 092 alhoewel daar ook weer een ander gepland staat op het forum
The need for the many outweigh the needs of the few

Richard

ach er is toch plaats genoeg voor nog een pupuptentje ::)

KlapJoeri

Yvonne: Als je definitief wilt ruilen dan laat maar weten, we moeten dit wel even doorgeven bij de camping want wij komen al een dagje eerder :)
Dus dat we zeker weten dat -wat nu jullie plekje is- dan een dagje eerder al gereserveerd kan worden.

Yvonne01

Joerie, Thanks!
ik heb zojuist een mailtje naar de camping gezonden om na te vragen of onze plek al een dag eerder beschikbaar is.
Laat het je zo spoedig mogelijk weten!

KlapJoeri

Thanks, ik hoor het wel.
Als ik zelf ook even moet contacten met de camping dan laat maar weten.

Yvonne01

Nou het is geregeld! Het is geen probleem om van plek te ruilen. Onze plek is ook een dag eerder al beschikbaar.
Onderling regelen was voldoende, de camping vindt het verder prima zo!

Nogmaals bedankt!

KlapJoeri

Super, dat is geregeld dan.
Stiekem vond ik jullie plekje toch mooier ;)

nix persoonlijks buren van plekje 089 ;)