Het grote Foto en Napraat topic -Voorjaars weekend(2014)

Gestart door bensi, juni 01, 2014, 07:49:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

bensi

Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

bensi

Hier alvast een link naar mijn foto's ................. ruw en onbewerkt   :P

http://www.mijnalbum.nl/Album=JMX7KLQM
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

bensi

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Wij zijn weer thuis.  Iedereen bedankt, het is weer een super weekend geworden :> :>

nu eerst de wasmachine vullen en aanzetten :J

bensi

Yolanda

Citaat van: bensi op juni 01, 2014, 07:50:48 PM
Hier alvast een link naar mijn foto's ................. ruw en onbewerkt   :P

Mooie foto's Ben!

abbes008

Leuke foto's en gelukkig is het mooi weer geweest. Leuke demo van Smitveld
Groeten,

Erik

Yvonne01

Wij zijn nog onderweg naar huis. We hebben een super leuk weekend gehad!!!  WW
De meiden en boedha liggen uitgeteld in de auto te maffen :**

Alex

Hmmmm haal ik hed kaartje uit de foto toestel geeft hij een melding formateer uw medium om hem te kunnen gebruiken. :(
Hoop dat ik ze met een kabeltje er nog af kan krijgen.

Kien

Klapkar onder zeil, jongens op de Lakenstraat 2.10, wasmachine draait... Was weer een top weekend... Zou het zelf niet beter uitgezocht kunnen hebben...

spikehome

Zo heb de wagen al weer naast de stalling.
Leeg schoon en klaar voor de volgende keer.
Het was super gezellig.

KlapJoeri

Het was helemaal gezellig!! Superveel mensen gesproken, nieuwe forummers leren kennen en veel bekende gezichten gesproken van eerdere edities!
Verder veel ontspannen en heerlijk gelezen in de Therry Pratchett discworld reeks.
Buiten de boodschapjes zijn we de camping eigelijk bijna niet af gekomen ;)

Ook hier zijn alle tassen weer uitgepakt, de kampeerspullen zijn weer uitgezocht, de klapper staat nog even naast het huis tot-ie naar de stalling mag.
en het tenttapijt staat in de week....
The cold never bothered me anyway.....

Van_looney

Klapper staat weer naast het huis, eind juni gaan we weer weg.

Was gezellig! Tot de volgende keer!