Het grote Foto en Napraat topic -Voorjaars weekend(2014)

Gestart door bensi, juni 01, 2014, 07:49:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

beninkr

Ook wij hebben genoten van het klapweekend. Het was erg gezellig. Hopelijk tot volgend jaar.

Jootje1710

Bedankt voor een supergezellig weekend! Volgend jaar zijn we er zeker weer bij  :>
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

jari

Geweldig om al die foto's te bekijken. Volgend jaar zijn we er zeker weer bij!!
Jevipro

Ccindy

Zo, vandaag tussen het factureren door maar vast de eerste wassen in de machine draaien! Vanavond start de avondvierdaagse, dus wordt weer een drukke week!
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Taan

Hè wat? hadden we voorjaarsweekend? De spullen zijn alweer (bijna) opgeruimd, de werkweek is weer aan de gang! Vanavond avondvierdaagse, druk druk druk.

Een lekker weekendje gehad. Wel veel te kort. Had nog zoveel willen doen en ook nog niks willen doen. Op je dooie gemakkie gaat er toch een hoop tijd zitten in opzetten, uitpakken en weer opruimen en inklappen. Tja, kamperen is een werkwoord hè.

Blij met de keuze om donderdag aan te komen. Wij stonden hoog en droog op het hondenveld. Een fijne plek, maar de gezelligheid van de club hebben we een beetje gemist.
Vrijdag gefietst naar Lemmer om de Skutsjewedstrijden te bekijken. Een mooie fietstocht en een mooi gezicht die boten. We waren ook nog getuige van de aanvaring tussen de boten van Sneek en Makkum.
Zaterdag een poging gedaan om een zeilboot te huren, maar alles was al verhuurd in Langweer, Woudsend en Heeg. Toen maar op hét terras gezeten in Woudsend en daar de houtzaagmolen bekeken. Waqs ook niet vervelend.
De BBQ en nazit op zaterdag was ook erg gezellig. De kater bleef gelukkig beperkt.

Zondag eerst lekker uitslapen en daarna weer opruimen en inklappen. Helaas ontdekten we weer 2 scheuren in de wagentent dus hij kan voor de 3e keer dit jaar naar de reparateur. (waarvan 1x onze eigen schuld.) Hier wel een flinke kater van.
Het wordt nu wel tijd voor permanente maatregelen. Nog maar even bedenken hoe en wat.

De 3 primeurs zijn goed bevallen. We hadden gaatjestapijt+folie in de voortent ipv een grondzeil+folie. Mijn vrouw was sceptisch vooraf, maar nu is ze wel om.
Het luchtbed onder ons matras hebben we ingeruild voor een selfinflating matras. Ik heb nog nooit zo lekker gelegen in de Roadmaster.
Daarnaast hadden we een keramisch kacheltje en een gasstraler voor de verwarming. Die eerste red het net niet met 1500 watt, maar af en toe de gasttraler aan en de voortent wordt lekker warm. Je gasvoorraad gaat wel hard met zo'n ding trouwens. Ik heb nu Campinggaz, maar ik ga maar eens kijken naar een grotere fles.

Drummer-64

Hoezo is het voorjaarsweekendtopic 2014 gesloten? We staan hier nog met drie wagens ...

herowebe

Citaat van: Taan op juni 02, 2014, 10:35:47 AM

Het luchtbed onder ons matras hebben we ingeruild voor een selfinflating matras. Ik heb nog nooit zo lekker gelegen in de Roadmaster.

:>  :#.  Fijn dat hij bevalt!!

wimhelsen

Beste vrienden van de vouwwagen,

na een rit van 3 uur( u leest het goed, geen files, maar vlot verkeer), veilig thuis gekomen.
Kinderen nog gevoederd in bad en in bed. De vouwwagen uit - en opgeruimd en een warme douche van 6 minuten kunnen nemen  :J .

Het was een fantastisch weekend, zelfs de weergoden waren ons goed gezind.

Langs deze weg willen wij de organisatie bedanken, en eigenlijk iedereen die aanwezig was en er mee een topweekend van heeft gemaakt.

Wim, Anja, Karo, Deborah en Lila

ps: Mariska in België gebruiken wij een badlaken na het douchen  :)

Taan

Citaat van: herowebe op juni 02, 2014, 10:51:29 AM
:>  :#.  Fijn dat hij bevalt!!

Ik zag jullie lopen en vond jullie al bekend voorkomen. Ik dacht dat dat van een voorgaand klapweekend was. Maar vanmorgen viel ineens het kwartje.  :# Nou ja beter laat dan nooit.

Ccindy

Citaat van: Taan op juni 02, 2014, 10:35:47 AM
Blij met de keuze om donderdag aan te komen. Wij stonden hoog en droog op het hondenveld. Een fijne plek, maar de gezelligheid van de club hebben we een beetje gemist.

Ook wij waren blij dat we toch een dag later zijn gegaan!

Wij stonden op de rij achter de zwemvijver (dus niet het veld direct aan de zwemvijver) en hebben toch ook wel een hoop mensen gemist hoor. Denk dat dat toch anders is als je met z'n allen op een groot veld staat (of desnoods 2 grote velden).
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Chrisje

Het is heeeel gezellig op camping Blaauw :N

Frankie

Citaat van: Chrisje op juni 02, 2014, 05:11:16 PM
Het is heelveel gezellig op camping Blaauw :N
Sow... Ruime plekken hebben ze daar, zeg!  :#

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Frankie

Heb deze keer vanwege de vochtige omgeving doelbewust maar geen camera meegenomen.
Wel een foto van de platbodems in Lemmer.

We zijn blij dat we woensdag gegaan zijn en hebben het een heel gezellig weekend gevonden, met dank aan alle medeklappers maar met name mijn directe buren tot in de pakweg 2e graad die ons  klapweekend tot een hele fijne belevenis en van mijn 56e met vlag en 'wimpel' een 'borrelende' verjaardag gemaakt hebben. :J :J

:P

Paulvh