Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: windscherm  (gelezen 1652 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Angel

  • Gast
windscherm
« Gepost op: juni 09, 2014, 01:21:00 pm »

Wij willen een windscherm aan gaan schaffen voor op de camping. We hebben al besloten dat het er 1 moet worden met boven van die liggers en met een raampje of iets er in. Nu weten we eigenlijk niet of we er 1 moeten kopen van 4 of 5 meter.5 meter lijkt ons een beetje groot of is het misschien toch handig zo'n groot scherm. Iemand ervaring?
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.866
  • Merk: kampeermiddel : Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: windscherm
« Reactie #1 Gepost op: juni 09, 2014, 01:51:02 pm »

Wij willen een windscherm aan gaan schaffen voor op de camping. We hebben al besloten dat het er 1 moet worden met boven van die liggers en met een raampje of iets er in. Nu weten we eigenlijk niet of we er 1 moeten kopen van 4 of 5 meter.5 meter lijkt ons een beetje groot of is het misschien toch handig zo'n groot scherm. Iemand ervaring?
Misschien 2 kortere aanschaffen, dan ben je erg flexibel wat betreft lengte. Je kunt ze bij beperkte ruimte een deel langs elkaar opzetten. Heb je heel weinig ruimte dan zet je er 1 op.
Wij hebben er geen ervaring mee, hebben geen windscherm, alleen een verandascherm in de luifel van de Cocoon en 2  driehoeksschermen. Daar zullen we flexibel genoeg mee zijn denk ik.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Mieke

  • Gast
Re: windscherm
« Reactie #2 Gepost op: juni 09, 2014, 02:31:07 pm »

Ik vond twee jaar terug ook dat ik een windscherm moest hebben. Ervaring leert me nu dat ik dat ding dus nog nooit opgezet heb ::). Maw nog niet nodig heb gehad. Als er veel wind is zitten we vaak gewoon onder de luifel.
Ik heb er eentje met een lengte van 4m. Ik zou nu zelfs gaan voor nog korter, eventueel combineerbaar tot een lange.
« Laatst bewerkt op: juni 09, 2014, 04:26:19 pm door Mieke »
Gelogd

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk: kampeermiddel : Raclet Panama Up GL 2017
Re: windscherm
« Reactie #3 Gepost op: juni 09, 2014, 03:05:50 pm »

Wij hebben er eentje van 5 meter, maar in de praktijk nog nooit gebruikt, omdat we bij de luifel ook nog 2 zijwanden hebben. Dus ik kan je nog niet vertellen of het een handige breedte is.
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal