tweedehands Aart Kok Tundra 2010, graag advies

Gestart door mkeur, juli 09, 2014, 10:28:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

mkeur

Beste forum leden,
Wij hebben vandaag een Aart Kok Tundra bekeken. Natuurlijk een erg mooie vouwwagen. http://www.speurders.nl/overzicht/caravans-en-kamperen/vouwwagens/aart-kok-tenttrailer-tundra-140309912.html
De tent was op een aantal plekken beschadigd (deur van het hoofdverblijf zaten een paar kleine gaatjes, en boven de deur was een lus uitgescheurd en deze was door de huidige eigenaar "houtje touwtje" gerepareerd) Beide beschadigingen zijn veroorzaakt door het frame.
Ook het doek aan beide zijkanten vertoonde vocht strepen. Volgens de huidige eigenaar veroorzaakt door de eerste de beste regenbui. Zelf ken ik dit niet van onze eigen tent. Het zag er gewoon niet zo mooi uit.
Verder was de wagen wel compleet met disselbak, één tentschort, originele koelbox, disselslot, gastank. Geen luifel o.i.d..

Aangezien het toch een heel bedrag is graag advies wat een reeele prijs is.

mars

De regenstrepen zijn niet zo spannend.
Je kunt het doek nu eenmaal niet brandschoon houden. Dat is het gebruik.
Over de prijs kan ik niks zeggen, geen idee.

Mieke

Vouwwagen is blijkbaar al verkocht want advertentie is niet meer beschikbaar.

Hj

Ik kan hem nog steeds zien hoor :)
Het is een aardige prijs maar wel alle papieren erbij.....
Volgens mij wel reëel

olaf

Citaat van: mars op juli 09, 2014, 11:06:41 PM
De regenstrepen zijn niet zo spannend.
Je kunt het doek nu eenmaal niet brandschoon houden. Dat is het gebruik.
Over de prijs kan ik niks zeggen, geen idee.
regen strepen borstel ik er zo veel mogelijk af en gaat meestal prima
The need for the many outweigh the needs of the few

mkeur

Wagen is nog steeds te koop hoor, maar niet voor ons. Wij vonden het toch te veel voor de staat. Dus als iemand nog een punt gave Tundra weet dan houden we ons aanbevolen.

bensi

Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Jessika

Die kleine gaatjes bovenaan de deur bij de wagenbak en het scheurtje bij een touwtje boven de deur herken ik, onze Tundra had dat ook na de eerste keer gebruiken. Het komt inderdaad door het frame. Als dat het enige is zou ik hem kopen. Ook bij een nieuwe Tundra krijg je dit waarschijnlijk zelf.

Als hij er verder goed is lijkt ergens rond de 6000 euro mij een redelijke prijs te zijn. Nieuw kost de Tundra nu 8000 euro, zonder disselbak, koelkast en serreluifel.

Jessika

Als je een model vanaf 2012 hebt is de uitvoering trouwens iets anders. Dan loopt de stof van de wagenbak niet tot onderaan door, maar stopt ter hoogte van de klep.

De nieuwe modellen hebben ook schokbrekers, dat rijdt veel fijner. En dan kun je tempo-100 keuring laten doen zodat je in Duitsland 100 km/uur mag rijden.