Vouwwagenspecialist

Gestart door Madonome, juli 12, 2014, 09:04:19 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

bert m

#15
Citaat van: eptver op juli 12, 2014, 01:59:56 PM
Zet hier snel een slotje op!

Hoezo dat ?
M.i. word er toch nergens tegen de mores van dit forum gezondigd. Kan mensen alleen maar helpen om eventuele misverstanden in voorkomende zaken te begrijpen en wellicht anders te beoordelen.

bert m

#16
Dubbele post

Yella

Het probleem met sommige dialecten is soms dat het wat hard overkomt. Terwijl men waarschijnlijk niets kwaads bedoelt. Maar het klinkt als...............
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

mars

Misschien had ie een bad hair day, wie zal het zeggen.
We zijn allemaal mensen, niemand is perfect.
En doorrrrrrrrrr.  :#

Mieke

Ik zou zeggen, rustig blijven. Even diep zuchten, schouders hefffen. Bel volgende week nog eens misschien heb je een vriendelijke man aan de lijn. Een slecht gezinde werkkracht maakt toch een heel bedrijf niet slecht, of wel? In mijn ogen alvast niet maar ik kan er mij ook wel in ergeren dat geef ik ook toe.

muis

Conclusie,  het is een bedrijf waar mensen werken die ook wel eens hun dag niet hebben.  En aan de andere kant,  de klantis koning dus als je eens zo'n bui hebt moet je de ttelefoon niet beantwoorden of je bui op een zijspoor zetten.

Ik ben benieuwd of het probleem van de TS nou wel of niet is opgelost.

Over hoe gereageerd kan worden in de verschillende delen van het land graag een ander topic (in het café)

PetraL

Ook wij vonden destijds de verkoper een lompe onbeschofte boer. Gevalletje: hier komen we dus vet nooit meer terug!
Dus niet iedereen is idd zo gecharmeerd over de vouwwagenspecialist....

EdwinMerks

Mijn ervaring is ook wisselend. We zijn er diverse malen geweest. Mijn ervaring is dat als ze direct kunnen verkopen ze heel aardig en vriendelijk zijn. Maar heb je een vraag die uitgezocht moet worden dan wordt het minder vriendelijk of krijg je gewoon geen antwoord. Dit geldt voor zowel telefoon als mail als in de showroom. Ik moet nog steeds prijsinformatie en voorraadstatus krijgen..3 keer om gevraagd. Nee...dat zegt mij genoeg. Ik zal er niet snel iets kopen.

KlapJoeri

Tjah, volgens mij is dit een gevalletje:
"Vertrouwen komt te voet en gaat te paard."
The cold never bothered me anyway.....

EdwinMerks

Inderdaad. Maar wel jammer dat 1 of 2 mensen die het niet naar hun zin hebben bij de VWS het voor de rest (en ook potentiële klanten) verpesten.

Swede

Citaat van: EdwinMerks op juli 13, 2014, 08:11:25 AM
Inderdaad. Maar wel jammer dat 1 of 2 mensen die het niet naar hun zin hebben bij de VWS het voor de rest (en ook potentiële klanten) verpesten.
dat is bij een slechte restaurant recensie ook, daar ga je ook niet naartoe om te kijken of het echt zo slecht is.
Overigens heb je dan veel meer keus.
Iedere verkoper/telefoniste heeft wel eens een mindere dag, maar diegen die belt kan ook boven verwachting hoopvol zijn waardoor het resultaat alleen maar tegen kan vallen.
live life outdoors

EdwinMerks

Maar ik bedoel met die 1 of 2 mensen de medewerkers van de VWS en niet degenen die een slechte ervaring hebben.

Flipover

Muis, mij is helder dat het probleem niet opgelost zal worden. Voorkeuren verschillen nu eenmaal, alleen jammer dat er een negatieve sfeer ontstaat. Ik heb ook zo mijn voorkeuren waar ik wel of niet heenga. Kunst is dit wel dicht bij jezelf te houden.
Daarom ook het derde verzoek in dit topic, wil je er een slot op doen!

EdwinMerks

Maar je ervaring delen mag wel lijkt me. Maar wat mij betreft inderdaad slotje er op.