Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: Vouwwagenspecialist 2 slotje erop jammer hoor 2  (gelezen 15650 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EdwinMerks

  • Gast
Re: Vouwwagenspecialist 2 slotje erop jammer hoor 2
« Reactie #15 Gepost op: juli 16, 2014, 02:01:12 pm »

Zou inderdaad beter ziijn dat ts even reageert.
Gelogd

Madonome

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 63
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Odyssee
Re: Vouwwagenspecialist 2 slotje erop jammer hoor 2
« Reactie #16 Gepost op: juli 16, 2014, 08:04:02 pm »

Wat willen jullie weten, de vws zegt gewoon geen tijd voor uw reperatie zoek het maar uit koop maar een los gasstel.
Maar gelukkig zijn er ondernemers die zeggen breng de vouwwagen maar en dan kijk ik wat ik voor u kan doen! EN die heeft het probleem perfect verholpen. Bij Betuwe recreatie snappen ze hoe het werkt!
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.360
  • Merk: kampeermiddel : CCCX
Re: Vouwwagenspecialist 2 slotje erop jammer hoor 2
« Reactie #17 Gepost op: juli 16, 2014, 10:12:57 pm »

....... maar nu ben ik toch benieuwd of je de wagen daar gekocht hebt of niet, want dat maakt m.i. enig verschil. Wij zitten weliswaar in een andere tak van sport, maar we gaan zeer selectief om met het laatste restje capaciteit voor de vakantie, als we al capaciteit over hebben.
Het zal voor een klant wel frustrerend zijn als ze wel tijd hebben om nog een vouwwagen af te leveren, maar geen tijd hebben om een gasstel te repareren, maar die vouwagen kunnen ze alleen op dat moment nog verkopen en om dat gasstel te repareren hebben ze het hele jaar door de tijd (in overvloed waarschijnlijk, want iedereen komt natuurlijk op het laatste moment en wil de wagen met een paar dagen terug hebben).

Als ik met klanten in onderhandeling ben vinden ze het altijd vervelend dat wij het druk hebben en ze dus lang moeten wachten. Ik tel altijd de vraag terug wie het nu het beste doet, degene die niets te doen heeft en direct aan je project/klus of wat dat ook kan beginnen of degene die al een half of heel jaar vol zit ..............
Of anders ............ waar ga je naar binnen? ....... bij een leeg restaurant waar je direct wordt geholpen of het restaurant ernaast waar je nog een tijdje op je beurt moet wachten?

... maar goed, ik ben meer dan tevreden over de vws en jij blijkbaar niet, maar zo zal het ook bij Betuwe Recreatie zijn. Een bedrijf/leverancier kan nu eenmaal niet alle klanten tevreden houden en dat is maar goed ook want dat houdt de concurrentie scherp.
« Laatst bewerkt op: juli 16, 2014, 10:17:28 pm door C5CCV »
Gelogd

Madonome

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 63
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Odyssee
Re: Vouwwagenspecialist 2 slotje erop jammer hoor 2
« Reactie #18 Gepost op: juli 16, 2014, 10:22:22 pm »

Ben ik totaal met je eens, vouwwagen is daar inderdaad nieuw gekocht. Maar dikt was tevens het laatste wat ik daar gekocht heb!

Service is altijd een hot item! En ik snap dat het druk is en dat het lastig is voor de vakantie, maar waar een wil is is een weg!
Gelogd

xray

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 639
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Odyssee GL 2016
Re: Vouwwagenspecialist 2 slotje erop jammer hoor 2
« Reactie #19 Gepost op: juli 17, 2014, 12:53:18 pm »

Ben ik totaal met je eens, vouwwagen is daar inderdaad nieuw gekocht. Maar dikt was tevens het laatste wat ik daar gekocht heb!

Service is altijd een hot item! En ik snap dat het druk is en dat het lastig is voor de vakantie, maar waar een wil is is een weg!
Wel raar dat ze dan zo reageren. En ik neem aan dat als de VW daar nieuw is gekocht dat dat gasstel nog onder de garantie valt? Dan horen ze het in een bepaalde tijd te repareren of het alternatief te betalen......Zo hoor je idd niet met klanten om te gaan.
Maar zoals ik hier al eerder schreef hebben ze mij wel goed geholpen paar weken geleden. Ok waren kleine makkelijke dingen maar toch.
Gelogd

DannyST

  • Gast
Re: Vouwwagenspecialist 2 slotje erop jammer hoor 2
« Reactie #20 Gepost op: juli 17, 2014, 10:03:03 pm »

Bij "paniek" wil ik altijd met Hans spreken. Die heeft al een aantal maal voor een goede oplossing gezorgd (nadat het in eerste aanleg niet goed was gegaan).

Helemaal vlekkeloos liep het afleveren van de vouwwagen bijvoorbeeld niet: gekochte tafel? niet aanwezig. gekochte luifel? Back order (ook niet aanwezig). Vooraf geen bericht van gehad natuurlijk... Maar wij stonden voor een proefkampeerweekend en kort daarop de zomervakantie. We wilden wel met een complete Safari op safari  :?

Na wat aandringen (van vrouwlief) en mopperen (van vrouwlief; ik had het allemaal zo voor lief genomen  :I ) komt Hans met een nieuwe tafel uit de showroom aanlopen en met de luifel van iemand anders (die de bestelde luifel maar niet op kwam halen).

Toch opgelost.


Blijkt in Frankrijk dat er nogal scherpe punten aan de disselbak zitten. Het doek van de wagenbak was langs die punten afgespannen en gaan schuren; het doek was met 3 weken daadwerkelijk versleten.

Hans gebeld: breng hem na de vakantie maar langs.

Zo gezegd zo gedaan. De oplossing waren opzetstukjes die met een popnageltje op de disselbak bevestigd zouden worden. De punten daarvan zijn afgerond dus dat zou de slijtage tegen moeten gaan. Op de versleten stukken (ter grootte van de hoek van de disselbak; het stelde qua omvang net niks voor) zou Hans aan beide kanten een driehoekje bisonyl stikken). Gratis en voor niks opgelost.


De wagen gebracht; een week later de wagen weer opgehaald. Rij ermee van Boxtel naar Utrecht en kom er thuis achter dat de hoekjes er bij nader inzien nogal knullig op zijn gemonteerd:
Op één van de popnagels zat een scherpe punt (popnagel niet goed afgebroken).
Er zat een behoorlijke kier tussen het opzetstuk en de achterkant van de disselbak; die kier was met kit dicht gekleid. ...en er zat, naast een hoop rest-kit, een kras op m'n bak  :?

Ik loop om de wagen heen en mijn oog valt op een scheur in m'n dekzeil!

Ik moet bekennen: ik kreeg daar toch even pijn in mijn buik van  :ca (nieuwe wagen nota bene)

Foto's gemaakt en Hans een e-mailbericht gestuurd.

Op zondag waren (zijn) ze dicht maar op zondag bericht van Hans. Hij zat er toch wel mee.
Ik zou een nieuw dekzeil krijgen, ik zou een nieuwe disselbak krijgen en Hans zou zelf de opzetstukjes monteren. Ik mocht contact opnemen om de wagen langs te brengen.

Ik heb de mail van Hans bevestigd en aangegeven dat ik het een nette oplossing vindt.

Gevraagd of we de disselbak van Raclet mochten ruilen voor de disselbak van de Trigano Galleon (praktischer bak).
Bleek geen probleem.

We hadden gehoord dat Raclet met een nieuw dekzeil zou komen; praktischer. Die wilden we toch ook wel graag hebben.
Hans had het zeil echter al besteld en dat bleek het oude dekzeil nog te zijn; helaas pindakaas.


Vlak voor Hemelvaart neem ik contact op met Hans voor de reparaties. Bleek dat, hoewel wij geen proefkampeer-plannen hadden, vouwwagen-minnend Nederland op vakantie ging en vóór die vakantie de wagen nog even voor onderhoud langs Boxtel wilde brengen. Het planbord stond stampesvol. Hans kon mij niet garanderen dat ik de wagen weer met een week terug zou hebben...
Nu ja, wij hebben toch geen plannen, als het een weekje langer duurt maakt mij dat niet uit. Als je maar voorzichtig met hem doet.

Kom ik de wagen brengen; krijg ik de vraag hoe laat ik hem de volgende week op kom halen... Hans ging ervoor zorgen dat de reparaties snel geregeld zouden worden.

Week later haal ik de wagen op; keurige nieuwe disselbak. De opzetstukjes keurig zwart gespoten (eerste waren gewoon chroomkleurig) en... het nieuwe, praktischer, dekzeil van Raclet! Had ie nog geregeld voor ons.

Nadat Hans nogmaals zijn excuses had aangeboden omdat het knutselwerk echt de schoonheidsprijs niet verdiende reed ik tevreden weer huiswaarts.

Vraag me wel af of ik het onderhoud niet beter bij Erica in Zeist uit kan laten voeren. Scheelt me vanuit Utrecht een halve dag heen en weer om de wagen op te halen en weg te brengen en weer op te halen en naar de stalling te brengen.
Gelogd

KlapJoeri

  • Klaploper met klappertanden
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.256
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Aero 2023
  • Het leven is mooier als je denkt!
Re: Vouwwagenspecialist 2 slotje erop jammer hoor 2
« Reactie #21 Gepost op: juli 19, 2014, 10:11:50 pm »

Die Hans toch!
Hans FTW!
Gelogd
The cold never bothered me anyway.....

mpiessens

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 32
  • Merk: kampeermiddel : trigano odyssee 2012
Re: Vouwwagenspecialist 2 slotje erop jammer hoor 2
« Reactie #22 Gepost op: juli 20, 2014, 10:06:31 am »

Zo te zien was dit het probleem:

Goedenavond,
Het afgelopen wknd lekker wezen kamperen alleen onze middelste gaspit geeft een gele vlam ipv een blauw vlam daar kan niet op gekookt worden. Schoon proberen te maken maar niet gelukt.
Kan iemand helpen wat dit zou kunnen zijn en hoe we weer een blauwe vlam kunnen krijgen.

Alvast bedankt Mark de Jong

Zelf ben ik 1x in deze zaak geweest, vriendelijk te woord gestaan,
Koffie gekregen, ze zouden contact opnemen zodra er een 2e hands cc of trigano vanaf 2008 beschikbaar zou zijn maar helaas ma 3 maanden niets gehoord, zelf contact opgenomen en toen was het bij hun niet bekend, nog een keer nummer achtergelaten, nu meer dan 1jaar geleden nog steeds niets vernomen. (Misschien is er niks binnengekomen?)

In ieder geval wens ik iedereen een fijne vakantie met veel klapplezier!  :>
Gelogd
:-)

EdwinMerks

  • Gast
Re: Vouwwagenspecialist 2 slotje erop jammer hoor 2
« Reactie #23 Gepost op: juli 20, 2014, 11:00:29 am »

Zo te zien was dit het probleem:

Zelf ben ik 1x in deze zaak geweest, vriendelijk te woord gestaan,
Koffie gekregen, ze zouden contact opnemen zodra er een 2e hands cc of trigano vanaf 2008 beschikbaar zou zijn maar helaas ma 3 maanden niets gehoord, zelf contact opgenomen en toen was het bij hun niet bekend, nog een keer nummer achtergelaten, nu meer dan 1jaar geleden nog steeds niets vernomen. (Misschien is er niks binnengekomen?)

In ieder geval wens ik iedereen een fijne vakantie met veel klapplezier!  :>

Herkaanbaar! Ik zit ook nog steeds op een antwoord over levertijd te wachten. Na anderhalve maand zou je dat toch moet weten!
Helaas voor hun dus iets anders gekocht. Wel jammer....voor de VWS dan...
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Vouwwagenspecialist 2 slotje erop jammer hoor 2
« Reactie #24 Gepost op: juli 20, 2014, 02:36:44 pm »

Klinkt niet als de beste zaak om een aankoop te overwegen :N
Gelogd

eptver

  • Gast
Re: Vouwwagenspecialist 2 slotje erop jammer hoor 2
« Reactie #25 Gepost op: juli 20, 2014, 06:36:18 pm »

Klinkt niet als de beste zaak om een aankoop te overwegen :N

Een advies geven is iets anders dan iets verkopen. Als verkoper moet je echt bovenop zitten! Heb vorig jaar een sales training gehad. En het belangrijkste is wel luisteren naar de klant en dat je dan niet meteen gepast antwoord hebt is geen probleem, maar ALTIJD antwoord geven. Het liefst zo snel mogelijk.
Ze zullen technisch vast wel goed zijn, maar verkoop en klantcontact is een vak appart.
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.750
  • Merk: kampeermiddel : Raclet Panama Up GL
Re: Vouwwagenspecialist 2 slotje erop jammer hoor 2
« Reactie #26 Gepost op: juli 20, 2014, 07:59:45 pm »

Klinkt niet als de beste zaak om een aankoop te overwegen :N
er is ook een topic waar alleen positieve reacties in staan over de vws
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

mars

  • Gast
Re: Vouwwagenspecialist 2 slotje erop jammer hoor 2
« Reactie #27 Gepost op: juli 20, 2014, 08:45:51 pm »

Ach..... ik heb in eenzelfde winkel zowel positieve als negatieve ervaringen gehad.
Jammer, soms frustrerend.
De ene keer kun je zelf beter tegen een negatieve ervaring als een andere keer....... leven en laten leven. :J
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: Vouwwagenspecialist 2 slotje erop jammer hoor 2
« Reactie #28 Gepost op: juli 20, 2014, 08:54:43 pm »

Jammere is dat één negatieve ervaring alle positieve overschaduwen...
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Vouwwagenspecialist 2 slotje erop jammer hoor 2
« Reactie #29 Gepost op: juli 20, 2014, 09:06:50 pm »

Jammere is dat één negatieve ervaring alle positieve overschaduwen...
Dat is menselijk. We onthouden vaak slechte dingen.
Ik ben toch ook geneigd niet meer terug naar een winkel te gaan waar ik slechte ervaringen heb. Natuurlijk niet als ik daarvoor al 10x goed geholpen ben en één keer slecht.
Maar het is vaak een eerste indruk die telt. Je komt ergens, ze bedienen je slecht dan ga je daarna niet nog eens terug om te kijken of ze het nu beter doen als er nog 10 andere zaken in de buurt zijn die hetzelfde aanbieden. Een goede zaak zou dat moeten weten en elke klant met respect behandelen.
Neen is ook een antwoord en ik kan daar mee leven, het is alleen de manier waarop het gezegd wordt. Beleefdheid en vriendelijkheid doet bij mij veel.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal