Vouwwagenspecialist 2 slotje erop jammer hoor 2

Gestart door Madonome, juli 14, 2014, 01:22:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Madonome

Hier hoorde ik postieve verhalen over de vouwwagenspecialist, nou ik belde gisteren over een probleem met mijn gasfornuis. Nou hoe je daar afgesnauwd wordt door de telefoon. Nee met een grote hoofdletter!
Sorry maar zo ga je niet met klanten op. Ik snap dat het lastig kan zijn maar de manier waarop de beste man dat verteld, sorry maar dan heb je voor mij afgedaan als bedrijf! Totaal geen service!

Madonome

Zaterdag de proef op de som genomen een vouwwagen willen kopen en dan zou afleveren geen probleem zijn bij de vouwwagen specialist!

Dus mijn conclussie is als ik er genoeg aan verdien dan wil ik er wel wat mee doen!

Nou dialect verschillen of niet dit is gewoon een slechte zaak! Wil ik met zo'n bedrijf iets doen, beveel ik de vouwwagenspecialist aan! Nou NEE dus hier koop of doe ik nu nooit never meer iets mee!

Zo ga je niet met klanten om!
Gelukkig ander bedrijf gevonden die zegt gewoon het zal niet meevallen maar breng de vouwwagen maar en dan kijk ik of ik het voor elkaar kan krijgen!
Kijk dat is service Betuwe recreatie, die hebben het wel begrepen!

Mark


KlapJoeri

Roepen om een slotje? Dat kunnen de mods hier prima zelf bepalen wanneer dat nodig is.
Snap eerlijk gezegd in zijn vorige topic ook al niet dat geroepen werd om een slotje. Was in mijn ogen niet nodig.
Iedereen zijn eigen verhaal, zijn eigen ervaringen. Ik vind niet dat je moet proberen mensen de mond te snoeren - ook al drukken ze zich misschien niet heel subtiel uit ;)
The cold never bothered me anyway.....

villeke

Citaat van: KlapJoeri op juli 14, 2014, 02:07:33 PM
Roepen om een slotje? Dat kunnen de mods hier prima zelf bepalen wanneer dat nodig is.
Snap eerlijk gezegd in zijn vorige topic ook al niet dat geroepen werd om een slotje. Was in mijn ogen niet nodig.
Iedereen zijn eigen verhaal, zijn eigen ervaringen. Ik vind niet dat je moet proberen mensen de mond te snoeren - ook al drukken ze zich misschien niet heel subtiel uit ;)

ongefundeerd roeptoeteren m.i.
vandaar het verzoek om het slotje.
beargumenteerd met elkaar van gedachten wisselen over minder goede en/of goede service van een bedrijf vind ik meer dan prima. We kunnen ook leren van elkaars ervaringen en aanpak, maar de TS is alleen maar ongefundeerd aan het spuien en ik ben van mening dat het forum daar niet voor is. Ben juist blij dat op dit forum iedereen elkaar in zijn waarde laat en denkt aan het taalgebruik. Dat moedig ik ten aller tijden aan, maar niet dit.

Verder ga ik er niets meer over zeggen.

KlapJoeri

Villeke, ben ik deels met je eens maar dat kun je ook gewoon in het topic melden. Als dan niemand het topic de moeite waard vind en niemand meer reageert verdwijnt het topic vanzelf naar beneden....

Ik vind een slotje altijd een soort van uiterste redmiddel voor zaken die uit de klauw lopen - of een slotje kan op verzoek van een TS zelf. Ik hou ook niet van roeptoeteren om slotjes ;)
En nu ga ik er ook niets meer over zeggen :)
The cold never bothered me anyway.....

Flipover

Als jullie er niets meer over zeggen kan er een slot op!

Yella

wat een drukte zo vlak voor de vakantie. :#
Mensen, denk om je bloeddruk.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Hj

Waarom altijd alleen maar de positieve dingen melden en niet de negatieve?
Iedereen mag een mening hebben toch?
Jammer Madonome dat je ervaring niet zo best is.....
Heb er verder geen ervaring mee, maar roepen om een slotje is idd een beetje kinderachtig

Relax! Het is bijna vakantie!  W:

Madonome

Inderdaad nog 2 wk en dan zitten we heerlijk in France! Goede vakantie allemaal!

bosi

Poeh, hoelang willen we dit item nog doorzagen en een welles nietes spelletje spelen? Meer dan duidelijk is dat er leden van dit forum te vreden zijn over Ton van Stolwijk en een aantal dus niet, met ieder zijn legitieme redenen, ook merk ik dat er nogal wat emoties mee spelen en dat is het perfecte recept voor een patstelling, waar we dus toch niet op korte termijn uitkomen, zoals wel blijkt uit dit tweede topic. Heeft de topic starter al rechtstreeks aan de vouwwagen specialist laten weten (liefst zonder al te veel emotie) dat hij/zij niet tevreden is? Zolang dit niet gebeurt kan een bedrijf ook niet verbeteren,  communicatie is essentieel,  maar dan moet je wel over je eigen schaduw willen stappen en de boosheid eruit buiten kunnen laten.
Weer veel meer gezegd dan ik eigenlijk wilde, maar van dit soort zaken waarin mensen zich alleen maar gekrenkt voelen zonder de ander de kans te geven op zijn te kortkomming te herstellen een gemiste kans.
Dus laat ik het er verder bij. :)112]

xray

Eerste keer alleen gelezen en niet gereageerd. Nu maar toch wel even. Slotjes ben ik niet zo van......

@madonome vervelend dat ze niet kunnen/willen helpen. Maar echt duidelijk ben je niet in je probleem omschrijving en evt. oplossing. De proef op de som slaat volgens mij nergens op. Verkoop  of een reparatie zijn niet te vergelijken imo.

Verder heb je (dacht ik) niet vermeld of de VW daar gekocht is en wat er mis is en wat een evt. reparatie zou kosten.
Nu komt het allemaal negatief over en dat kan geheel terecht zijn. Maar lijkt me lastig in te schatten wat er gedaan moet worden van een afstand zonder de VW te zien.
Ik ben laatst daar ook geweest om een disselbak op de VW te laten zetten en meteen wat kleine dingetjes aan de keuken laten maken. Die kleine dingen waren wrs. nog in garantie maar dat was een ad hoc ding van mijn kant, en werd zonder probleem/morren gedaan.
Was wel doordeweekse dag en het bord stond ramvol met reparaties komende weken. Maar ik was vroeg dat kan ook schelen. Geen excuus natuurlijk om mensen af te blaffen maar wat meer informatie zou wel zinvol zijn.
Fijne vakantie en hopelijk is het probleem opgelost.

JLuttikholt

Het is te merken dat het overal rustiger wordt. Misschien dat het een optie is om een brief te sturen aan de onderneming met je ervaring. Als wij er hier over praten kunnen ze er niks aan doen. Op een brief kunnen ze een reactie sturen en laten zien dat het een incident is.

olaf

@madonome

Je verhaal is niet echt duidelijk betreft het een garantie verhaal?
The need for the many outweigh the needs of the few

xray

ook geen reactie of uitleg meer van manadome, jammer was een kans geweest om te horen wat er nu fout is gegaan bij de VWS.