Achterklep keuken Conway Classic

Gestart door padi, juli 15, 2014, 03:16:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

padi

Onderweg naar Kroatië is er in de file een auto achterop de vouwwagen gereden, gelukkig valt de schade mee alleen de achterklep van de keuken is beschadigt.
Heeft iemand een idee of ze dit soort achterkleppen nog ergens verkopen of waar ik deze anders kan laten maken?
Je bent niet verantwoordelijk voor het hoofd wat je gekregen hebt, maar wel voor de smoel die je trekt.

sannie75

Wij hebben van onze Cabanon de achterklep laten vervangen bij De Wit.....tis niet goedkoop hoor, was ruim 400 euro, gelukkig voor ons vezekeringswerk. Aangezien conway en cabanon in de basis hetzelfde zijn zou je het daar eens kunnen navragen....

padi

Bedankt ik zal als ik thuis ben eens informeren. Bij ons is het ALS het goed is ook berzekeringswerk aangezien degene die er  achterop gereden is schuldig is
Je bent niet verantwoordelijk voor het hoofd wat je gekregen hebt, maar wel voor de smoel die je trekt.

herowebe

Misschien is een 2dehands conway voordeliger dan een nieuwe keukenklep!
Kun je de hele keuken eventueel vervangen!

muis

Jeetje dat is schrikken. 

Als het verzekeringswerk is zou ik kijken of een Cabanonklep kan, zijn idd hetzelfde.  De 1.20 bak dan hè :J

padi

We zullen het een en ander eens bekijken als we terug zijn.
Een andere conway kopen voor de keuken is iig geen optie aangezien het plan is om deze na de vakantie te verkopen, maar dan moet hij wel schadevrij natuurlijk

padi

Weet er iemand een reparateur bij ons in de buurt ( Zeeland)? er moet een schade expert naar de vouwwagen komen kijken maar ik heb geen zin om helemaal naar Schijndel te rijden.

cahummel

V&S in Roosendaal was vroeger Bovag schade-expert, ik weet niet of ze dat nog zijn (7 jaar geleden naar Amstelveen verhuisd), maar je zou eens kunnen proberen.

muis