Nieuwe collectie

Gestart door Marco1985, augustus 12, 2014, 09:35:12 AM

Vorige topic - Volgende topic

Marco1985

Beste Klappers,

Iemand enig idee wanneer de nieuwe collectie geintroduceerd wordt?
En weet er al iemand of dat er bepaalde aanpassingen aan modellen worden gedaan?

Onze interesse gaat uit naar de Mercury.

Hopelijk weet iemand hier iets meer over.

Gr Marco

Vlinder73

Ik ben ook benieuwd wat er voor veranderingen zullen zijn bij de 2015-modellen. Dat zal toch voor de beurs in oktober bekend zijn denk ik? Wie weet hier meer van?

C5CCV

Raar hè, dat we elk jaar willen dat er nieuwe modellen, kleuren en/of andere aanpassingen zijn .............

Vlinder73

Eigenlijk hoeft dat voor mij bij de Malawi niet hoor. Ik wil best een 2014 model!  :#

Drikusniet

En de fabrikanten doen er lustig aan mee. Maar bij de Malawi hebben ze tot nu toe per 2 jaar een 'nieuwe' uitgebracht. Verschillen zijn eigenlijk vooral verbeteringen die ze nu standaard hebben gemaakt.

veenwind

Ik heb een mailtje naar de Wit gestuurd met deze vraag over de Malawi. Antwoord. Er verandert niets aan de wagen alleen het beige/rood model gaat eruit, dus alleen nog maar de groen/beige wagen te koop
Wij hopen nog voor 1 oktober een deal te sluiten.

PetraL

Ik had het idee dat die kleur juist de populairste was.

Naar mijn idee is de Mercury perfect zoals ie nu is :-)

Vlinder73

Bedankt voor de info! Wij vinden de beige/groene ook vele malen mooier, dus dat zal het probleem niet zijn.

Drees

Citaat van: veenwind op september 08, 2014, 10:12:31 PM
Ik heb een mailtje naar de Wit gestuurd met deze vraag over de Malawi. Antwoord. Er verandert niets aan de wagen alleen het beige/rood model gaat eruit, dus alleen nog maar de groen/beige wagen te koop
Wij hopen nog voor 1 oktober een deal te sluiten.
Waren we mooi op tijd, we zijn gek op rood O0

veenwind

Wij kunnen toch nog een beige rode kopen. Ze hadden alleen nog het showmodel basic. Wij willen graag de keuken erbij met luifel en voorwand. Ze boden aan de rode tent te ruilen met een groene. Het is erg prettig hoe de Wit meedenkt. Zeil over de "open" keuken en flappen over de plek waar de ritsen samenkomen bij de ingangen van de basistent. Fietsrek ipv disselbak. We gaan deze maand nog naar Schijndel 

superkoe32

Veenwind, ik moet zeggen dat ik de disselbak echt een geweldig ding vind waar heeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuul veel in kan! Iedere keer sta ik weer van te kijken wat er in gaat!!

Maar goed, iedereen heeft zo zijn eigen voorkeur natuurlijk!! :)

veenwind

We zijn sinds vanmiddag gelukkige eigenaar van een Malawi. Volgend jaar afhalen. Mooie deal. Openingen in de luifelflap om keukensteunen door te kunnen steken. Disselbak? We zijn maar met twee en we denken dat we ruimte over houden onder het bed. Alleen koelkast gaat achter in de auto.

superkoe32

Aha geen kinderen (mee) :# Met 2 kleine kinderen heb je nogal wat zooi mee vandaar dat ik dol ben op de disselbak :#

In ieder geval gefeliciteerd met de aanschaf van een Malawi!! Veel klapplezier albast toegewenst!

Drees

Gefeliciteerd! Krijg je geen spijt van;D

Vlinder73

Gefeliciteerd met jullie mooie vouwwagen!!