Fietsen op het vouwwagenclubvoorjaarsweekend

Gestart door Krizz, november 09, 2014, 07:36:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

Krizz

The KubbKing is dead... long live the New King

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Frankie

Citaat van: Alex op maart 01, 2015, 02:03:30 PM
Pffff mag nog wel flink oefenen. :P
https://www.strava.com/activities/261454631
Als jullie dit tempo rijden, hou ik dat op skates zelfs nog wel bij. :#

https://connect.garmin.com/modern/activity/708160141/share/1?lang=nl

(ook al na 4 weken niet bewegen. En toegegeven, bosgrond skate wat moeilijk. :P)

Alex

Ben toch echt niet vanplan om op deze gemidelde te blijven hoor. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

papajur

Als je dit gemiddelde in het bos haalt mag je niet klagen :#
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Alex

Hhahaha dit tegen de wind in op de weg. :P

Ja ja ik moet er weer aan werken. :P

Krizz

Ik moet ook hoognodig  weer  gaan  trainen. ....

Krizz

Net de eerste zestien km  gereden op de MTB dit jaar...verkoudheid is nog niet het lichaam uit..

nieuweklapster

Bert mountainbiked graag mee! Hij doet twee rondjes zegt ie......... :H

Krizz

Gezellig... laatste  tijd zelf veel op de racer gezeten... conditie gaat omhoog gewicht nog niet naar beneden....

Yolanda

Ik zit me af te vragen of Daniël wel mee moet gaan fietsen haha. Die fietst meer dan 150 km per week op de mountainbike.  :# De donderdag wordt het voor hem geen fietsen, meneer heeft afgesproken met een paar jongens van Minecraft die allemaal in de omgeving van Eindhoven wonen en hij anders nooit ziet.

papajur

Dan doen we toch 2 rondjes?

1x met langzamere/jongere/oudere mtb-er.
2e keer knallen met turbo's die nog energie over hebben :K

Zal de dakkoffer maar van de vw terug op de auto zetten met alle mtb die mee moeten :#
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Alex

Pffffff ik kom er maar niet aan toe om te oefenen op de weg dus laat staa in het terein maar ik ga ervoor al zal ik de rest van het weekend dood op de stoel zitten.
Moet er maar iemand anders mijn vlees omdraaien. :P

KlapJoeri

Citaat van: Alex op april 28, 2015, 05:59:47 PM
Pffffff ik kom er maar niet aan toe om te oefenen op de weg dus laat staa in het terein maar ik ga ervoor al zal ik de rest van het weekend dood op de stoel zitten.
Moet er maar iemand anders mijn vlees omdraaien. :P
>:(
The cold never bothered me anyway.....

Alex