Fietsen op het vouwwagenclubvoorjaarsweekend

Gestart door Krizz, november 09, 2014, 07:36:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

Krizz

In het chat topic al over gesproken nu maar even apart.
Fietsen tijdens het weekeinde.
Ik heb zitten kijken en redelijk vlakbij de camping loopt de MTB route Veldhoven-Vessem.
33km lekker ploeteren.
Ik ben voor....
The KubbKing is dead... long live the New King

Alex

Ben nog niet huis in het mtb rijden.
Maar mijn fiets is er wel enigszins geschikt voor dus als ik het volhoud ben ik voor.

De fiets gaat eigenlijk altijd wel mee op de wagen dus hier zal het niet aan liggen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Yolanda

Ik zal het met Daniël bespreken, maar denk wel dat hij graag mee doet.

Krizz

Citaat van: Alex op november 09, 2014, 07:40:16 PM
Maar mijn fiets is er wel enigszins geschikt voor dus als ik het volhoud ben ik voor.

De fiets gaat eigenlijk altijd wel mee op de wagen dus hier zal het niet aan liggen.
Het schijnt niet zo'n heel technisch rondje te zijn dus hoeft geen problemen te geven.

papajur

Citaat van: Krizz op november 09, 2014, 07:36:04 PM
In het chat topic al over gesproken nu maar even apart.
Fietsen tijdens het weekeinde.
Ik heb zitten kijken en redelijk vlakbij de camping loopt de MTB route Veldhoven-Vessem.
33km lekker ploeteren.
Ik ben voor....

JJJJAAAAAA
Graag.
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Krizz

papajur

Mijn kinderen mtb-en ook.
Zijn er meer mensen wiens kinderen ook mee willen?

Als dat zo is misschien met 2 groepjes rijden of 2 keer of.....

FF dat we een idee hebben met hoeveel we gaan:
Krizz
Alex
daniel (OVB?)
Papajur (met kind OVB)

Scheelt heel erg of je met 5 man/vrouw het bos in duikt (om te fietsen!)of 50.
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Yolanda

bensi

Citaat van: Alex op november 09, 2014, 07:40:16 PM
Mijn (lig)fiets gaat ook mee maar om daar nou het bos mee in te gaan  :N

Ik ga wel een rondje asfalt rijden  :P
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

VeNi

Man en zoon ( dan 13) rijden ook mee met mtb.. Ze hebben vanmorgen ook hun 30 km gereden, lekker door de modder.

papajur

Krizz
Alex
daniel (OVB?)
Papajur (met kind OVB)
Man+zoon Veni

Wordt mooi groepje.
Wat fietsen jullie gemiddeld in het bos (xx km/u)

Als ik mijn zoon meeneem zal dat 14km/u gemiddeld worden,ik kan snappen dat niet iedereen daar blij van wordt.
Anders ga ik hem eerste wel verkennen met jr.
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

VeNi

Hier zitten man (Nick ) en zoon (Lars) ook aan een gemiddelde van 15 km / uur ...

Krizz

Snelheid is meer afhankelijk aan omstandigheden van de route dan conditie van de rijder....  ;-)
Als we maar lekker bezig zijn mocht blijken dat de verschillen echt veel te groot zijn kan de groep altijd gesplitst worden.  Hoewel ik dat niet verwacht.

Alex