Kyte klapweekend foto op HK.nl

Gestart door GertjanA, november 10, 2014, 08:01:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

GertjanA

Jos Montana

campingloge

Wel stoer dat ze Lien haar voorwand er niet uit gephotoshopt  ::) hebben. Krijgen ze allemaal klanten die ook een Kyte willen maar dan wel met de voorwand van de website.  :H

Wammus

is wel een hele mooie voorwand....... ga maar eens bellen  :) :) :) :)

GertjanA

En waarschijnlijk krijgen we commentaar dat de stokken hoger moeten  8)

spikehome

Erg jammer dat hk er zelf niet bij was!

GertjanA

Frankie

GertjanA

Op die foto uiteraard.ik neem aan dat ze toestemming hebben gevraagd om die foto te gebruiken, of dat de eigenaar die zelf heeft gestuurd naar HK.

Frankie

Citaat van: GertjanA op november 10, 2014, 11:35:16 PM
Op die foto uiteraard.ik neem aan dat ze toestemming hebben gevraagd om die foto te gebruiken, of dat de eigenaar die zelf heeft gestuurd naar HK.
Ah, ik was even vergeten dat HK daar zelf niet was en de foto dus niet van hun kan zijn.   ::)

Ik heb even teruggelezen, maar eerder hebben meerdere deelnemers al aangegeven dat ze er geen bezwaar tegen zouden hebben als hun foto's gebruikt zouden worden. Ik ga er dus vanuit dat iemand die foto('s) naar HK gestuurd heeft en daar afspraken over gemaakt heeft. Die toestemming moet namelijk wel expliciet op papier gegeven worden. Ook als er geen prestatie tegenover staat. Los daarvan moeten er afspraken gemaakt zijn dat naamsvermelding niet nodig is. Is dat niet het geval, dan is die naamsvermelding verplicht.

(En n.m.m. niet alleen juridisch overigens. Er is tenslotte een oer-nederlands gezegde dat luidt: 'ere wie ere toekomt')

Alexander O

Het ziet er ook wel echt te gek uit!
Ik tel er zeven en nog eentje in aantocht. Dat was HK niet makkelijk zelf gelukt. Goed werk  :K
Uit een oneindig kleine punt ontstond het heelal met een hele grote KLAP!

Mieke

Misschien was deze foto ingestuurd voor de fotowedstrijd?

GertjanA

Heb ik niet gezien, maar zou kunnen (voor de HK Fotowedstrijd). Er waren er 9, en die ene in aantocht besloot volgens mij om maar niet te klappen.
Hier een van de andere kant gezien.

Diep

De foto van GertjanA is zeker zo mooi