Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Stroom in de vouwwagen voor beginners  (gelezen 6052 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

G.Suelmann

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 211
  • Merk: kampeermiddel : Combi Camp Country bj 2008
Stroom in de vouwwagen voor beginners
« Gepost op: februari 14, 2015, 10:59:40 am »

Nu het voorjaar weer in aantocht lijkt, wil ik graag een vaste aansluiting voor 230V in onze Arizona maken.
In mijn zoektocht naar informatie kwam ik op de KCK site de volgende info tegen.  KK

Waarschijnlijk is deze reeds eerder gelinkt maar misschien handig voor de mensen die nieuw zijn en hetzelfde project op stapel hebben:

https://www.combi-camp.com/media/137820/KCK04-201420ZDJD20Vakman.pdf

Gelogd
Live today to create a memory for tomorrow...

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.765
Stroom in de vouwwagen voor beginners
« Reactie #1 Gepost op: februari 14, 2015, 06:26:37 pm »

Op het volgende topic is hier ook al veel over geschreven o.a door mijn persoontje. Lees het is op je gemakje door staan zeker bruikbare tips tussen.
Succes met je project en we zien graag foto's!!

http://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=11917.msg148329#msg148329
Gelogd

G.Suelmann

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 211
  • Merk: kampeermiddel : Combi Camp Country bj 2008
Re: Stroom in de vouwwagen voor beginners
« Reactie #2 Gepost op: februari 14, 2015, 09:11:47 pm »

Op het volgende topic is hier ook al veel over geschreven o.a door mijn persoontje. Lees het is op je gemakje door staan zeker bruikbare tips tussen.
Succes met je project en we zien graag foto's!!

http://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=11917.msg148329#msg148329

Hartelijk dank voor je reactie.
Inderdaad zeer bruikbaar.
Gelogd
Live today to create a memory for tomorrow...

PCM_Smeets

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 48
Re: Stroom in de vouwwagen voor beginners
« Reactie #3 Gepost op: augustus 13, 2015, 11:22:06 pm »

Nog iemand nieuwe foto's of ideeën voor het aanleggen van stroom in een vouwwagen.......???
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Stroom in de vouwwagen voor beginners
« Reactie #4 Gepost op: augustus 14, 2015, 12:14:17 am »

Nog iemand nieuwe foto's of ideeën voor het aanleggen van stroom in een vouwwagen.......???
Het is niet nodig om in 4 verschillende topic's excact dezelfde vraag te stellen. 1 post is genoeg want dan staat de vraag in de lijst ongelezen berichten bij elk forum-lid.

Kijk efkes in welke van de 4 topics ik antwoord gegeven heb op jouw vraag
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

PCM_Smeets

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 48
Re: Stroom in de vouwwagen voor beginners
« Reactie #5 Gepost op: augustus 14, 2015, 10:20:30 am »

Snap ik. Maar er zijn blijkbaar dus vier verschillende topics over een zelfde onderwerp. En dus verschillende mensen die daarop kijken. Dus niet zo raar dat ik in alle topics deze vraag stel zodat ik zo veel mogelijk antwoorden krijg. En als dat niet logisch is dan misschien handig om de topics damen te voegen?
Gelogd

wienesroa

  • Gast
Re: Stroom in de vouwwagen voor beginners
« Reactie #6 Gepost op: augustus 14, 2015, 10:37:33 am »

Wellicht wat off-topic, maar is er ook een mogelijkheid om topics te bookmarken. In de zin van, interessant voor later...

Ik wil ook graag aan dit project gaan werken, maar pas over een aantal weken/maanden...
Gelogd

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.687
  • Merk: kampeermiddel : Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: Stroom in de vouwwagen voor beginners
« Reactie #7 Gepost op: augustus 14, 2015, 11:43:54 am »

Wellicht wat off-topic, maar is er ook een mogelijkheid om topics te bookmarken. In de zin van, interessant voor later...

Ik wil ook graag aan dit project gaan werken, maar pas over een aantal weken/maanden...
Onderaan je scherm staan een soort tabs. 1 daarvan zegt 'notificatie' die kun je daarvoor gebruiken. In Tapatalk kun je hetzelfde doen, maar dan (Bij Windows Phone) door het topic in de overzichtslijst vast te houden, en je krijgt dan een submenu, waarin je subscribe kunt aantikken.
Je kunt bij je profiel dan een overzicht krijgen van alle topics waarop je geabonneerd bent.
Gelogd

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.765
Re: Stroom in de vouwwagen voor beginners
« Reactie #8 Gepost op: augustus 14, 2015, 11:58:09 am »


Onderaan je scherm staan een soort tabs. 1 daarvan zegt 'notificatie' die kun je daarvoor gebruiken. In Tapatalk kun je hetzelfde doen, maar dan (Bij Windows Phone) door het topic in de overzichtslijst vast te houden, en je krijgt dan een submenu, waarin je subscribe kunt aantikken.
Je kunt bij je profiel dan een overzicht krijgen van alle topics waarop je geabonneerd bent.
En bij Apple staat er rechts bovenin een ster als je die aanraakt kleurt hij en staat het topic opgeslagen.
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Stroom in de vouwwagen voor beginners
« Reactie #9 Gepost op: augustus 14, 2015, 07:41:47 pm »

Snap ik. Maar er zijn blijkbaar dus vier verschillende topics over een zelfde onderwerp. En dus verschillende mensen die daarop kijken. Dus niet zo raar dat ik in alle topics deze vraag stel zodat ik zo veel mogelijk antwoorden krijg. En als dat niet logisch is dan misschien handig om de topics damen te voegen?
Jawel, want iedereen ziet alle vragen. En met vier keer dezelfde vraag stellen krijg je niet vier maal zoveel antwoorden, maar het aantal antwoorden dat gegeven wordt, wordt verspreid over vier subjects gegeven, waardoor jij eventuele extra vragen ook weer in alle vier de topics/threads moet stellen.
« Laatst bewerkt op: augustus 14, 2015, 07:44:23 pm door Frankie »
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Stroom in de vouwwagen voor beginners
« Reactie #10 Gepost op: augustus 15, 2015, 01:17:51 am »

En als dat niet logisch is dan misschien handig om de topics damen te voegen?
Ja en nee: Ik heb de topics uitgebreid gelezen en ze gaan toch echt over specifieke onderwerpen. Als we ze samenvoegen komt het oudste onderwerp vooraan te staan en verdwalen de discussies over specifieke onderwerpen in het algemene (oudste) onderwerp. Ik denk niet dat dat de bedoeling is.

Wat we kunnen doen is een verzamel topic opzetten waarin alle topics over electra/ stroom verzameld worden met een beperkte specificatie per link. Voorbeeld: http://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=16840.0
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal