keukenkraan jametic rondo xl uit 2010

Gestart door grefatin73, februari 20, 2015, 04:14:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

grefatin73

Ik heb vorige week zondag een vouwwagen jametic rondo xl uit 2010 gekocht en nu zit er in de keukentje een kraantje die op batterijen werkt. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit kraantje kan aansluiten want er zit een waterslang bij en diverse draden maar ik heb geen idee wat en waar ik dit op moet aansluiten.

alvast bedankt voor eventuele reacties

Drikusniet

Niet van mij, maar in de bijlage zit een beschrijving. Kun je alles in vinden. Anders kun je ook mbv de zoekfunctie verschillende draadjes vinden die over dit onderwerp gaan.

Yella

Citaat van: grefatin73 op februari 20, 2015, 04:14:09 PM
Ik heb vorige week zondag een vouwwagen jametic rondo xl uit 2010 gekocht en nu zit er in de keukentje een kraantje die op batterijen werkt. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit kraantje kan aansluiten want er zit een waterslang bij en diverse draden maar ik heb geen idee wat en waar ik dit op moet aansluiten.

alvast bedankt voor eventuele reacties
Aan de kraan hoort een klein pompje.
Als het goed is, zit er een bakje in waar een batterij in hoort. Daar zitten de draden op aangesloten geloof ik. Blijkbaar heeft de vorige eigenaar die er uit gesloopt. Hoort in het middenste deel te zitten waar je gasfles ook hoort. Tegen de achterwand. Althans zo zat het bij onze Jametic 2010.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

grefatin73

Citaat van: Drikusniet op februari 20, 2015, 04:22:25 PM
Niet van mij, maar in de bijlage zit een beschrijving. Kun je alles in vinden. Anders kun je ook mbv de zoekfunctie verschillende draadjes vinden die over dit onderwerp gaan.
dank je wel voor de bijlage!!! Ik ga hem bestuderen. wat bedoel je mbv de zoekfunctie dat ik verschillende draadjes kan vinden die over dit onderwerp gaan?

Drikusniet

In het forum kun je ook zoeken op bijvoorbeeld 'kraan' Dan vind je veel over hoe en wat.