Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Verschil in modellen  (gelezen 2044 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

oomkoen

  • Gast
Verschil in modellen
« Gepost op: maart 17, 2015, 07:18:11 am »

We struinen Marktplaats een beetje af. Alpen Kreuzer wordt er genoeg aangeboden. Maar afmetingen worden niet gegeven. Het topic met de AP maten is ook niet echt aangevuld. En tussen de intructie bokjes vind ik ook geen plattegronden. De Duitse Camptourist site zit het model weer niet tussen wat we zoeken.

Ik vraag me af, wat zijn nou de belangrijkste verschillen tussen de gangbrare AP's? (Duet, Parade, enz.) is een bepaald model nou echt groter dan de ander. Hoe moet ik dat dus eigenlijk zien.

We zijn wel opzoek naar het model rechthoekige bak, met slaapplekken aan beide kanten. Maar volgens mij heeft zowel de Duet als Parade dit. En misschien nog wel een ander model.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Verschil in modellen
« Reactie #1 Gepost op: maart 17, 2015, 07:45:04 am »

HIER staan folders en instructies van de alpen kreuzer. Misschien staat daar wat je zoekt.  Succes :J
Gelogd

bernie

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 285
  • Merk: kampeermiddel : Alpen Kreuzer parade SL. En nu Raclet Safari GL
Re: Verschil in modellen
« Reactie #2 Gepost op: mei 18, 2015, 10:00:37 pm »

Duet heeft maar aan 1 kant slaapplaats. (Bedklep) Andere kant is bijvoorbeeld te gebruiken voor keuken of toilet / kleed ruimte. Afmeting is uit het koppie ongeveer 5 meter breed, 225 diep. Voortent zelfde breedte en 240 diep.

Parade heeft aan beide zijden bedkleppen en is dacht ik ietsje breder. Voortent is 285 diep. Dan heb je nog tussenstukken voor de voortent. Komt er nog een stukje diepte bij. Zijn er nog SL uitvoeringen met een luifel waar de voorwand van de voortent in geritst kan worden. (Heb je een balzaal van een voortent)

Keuze genoeg dus.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal