opzetinstructie jamet 4x4 2012

Gestart door jannie, maart 24, 2015, 10:53:23 AM

Vorige topic - Volgende topic

jannie

een paar weken geleden hebben we de jamet 4x4 uit 2012 gekocht. Wij zijn 3 uur bezig geweest maar krijgen hem niet opgezet, dus doen iets fout. Er zit een stang in die in het midden moet en dat gaat niet en de boel gaat niet goed omhoog. Heeft iemand opzetinstructies? De video van norrdbergum ziet er makkelijk uit maar wat ze binnen doen weten we dus niet.
Voel me wel een beetje suf hierover...

Angel

Wij hebben ook een 4x4 gehad. Kun je misschien foto's sturen om te zien wat je precies bedoeld, misschien dat ik het dan herken?

Alex

Ik denk dat je de instructie kunt gebruiken van de jametic.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Yella

Die stang heeft in het midden een dubbele koppeling waar je een buis overheen schuift. Die koppeling moet kaarsrecht liggen, anders krijg je de buis er niet overheen. Daarna gewoon overeind trekken, simpel zat. Ik deed het altijd in mijn eentje. Aan de ingang van de wagenbak gaan staan, met beide handen het tentdoek pakken en trekken maar. Goed je gewicht gebruiken.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

jannie

@Angel, ik heb helaas geen foto's gemaakt van ons geklungel

@Alex waar vind ik de instructies waar jij op doelt?

@yella Geen idee of je het over dezelfde stang hebt eerlijk gezegd. Want dit is niet een stang die overeind moet maar een dwarsligger tussen de twee slaapstukken in.

Gaat iemand toevallig een keer kamperen dat ik de kunst kan afkijken:)

cewi

Gaat iemand toevallig een keer kamperen dat ik de kunst kan afkijken:)

Met Hemelvaart in Vessem :)

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Yella

Citaat van: jannie op maart 30, 2015, 05:19:14 PM
@yella Geen idee of je het over dezelfde stang hebt eerlijk gezegd. Want dit is niet een stang die overeind moet maar een dwarsligger tussen de twee slaapstukken in.
Oh, de garderobestang denk ik. Die je plaatst nadat de wagen is uitgeklapt en overeind staat? Dat is lastiger uit te leggen inderdaad. Maar als je het eenmaal hebt gezien niet zo moeilijk meer.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Drikusniet

jannie

Ik ga alle tips meenemen en als het weer het toelaat het dit weekend uit proberen.
Fijne Pasen

Hemertje

jannie

Aan alle goede tipgevers. Wij zijn eruit dus we kunnen klappen!